آوای جنوب

در سفر ریاست جمهوری به استان وی.ای.پی ورزشگاه تختی یاسوج را از بین بردند

پرویزموسویرئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کنونی ورزشگاه تختی یاسوج گفت: ورزشگاه تختی شهر یاسوج قابلیت برگزاری دیدارهای کشوری را ندارد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به این که مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها کمکی به ورزش نمی‌کنند بلکه در برخی موارد باری بر روی دوش ورزش استان گذاشته‌اند، اظهار کرد: نمونه بارز آن را در ورزشگاه تختی شهر یاسوج می‌توان مشاهده کرد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان وی.ای.پی ورزشگاه ما را به کل از بین بردند و یا شهرداری یاسوج در قضیه ایجاد پارکینگ برای شهر یاسوج بخشی از ورزشگاه را تخریب کرد.

این مسؤول گفت: وقتی این گونه با اماکن ورزشی استان برخورد می‌کنند و از سوی دیگر ریالی بزای ورزش استان کنار نمی‌گذارند و یا حتی جلسه ای برای اعتلای ورزش و عبور از رکود و سکون در ورزش تشکیل نمی‌دهند همه نشانگر بی‌توجهی به ورزش استان است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که تیم‌ها و دسته‌جات ورزشی استان را مورد حمایت حتی معنوی هم قرار نمی‌دهند، تصریح کرد: نمونه آن تیم فوتبال زاگرس یاسوج است که در هفته‌های اخیر توانسته برای بار دیگر جوانان را به استادیوم تختی یاسوج بکشاند اما دریغ از این که مسؤولان حمایتی برای تداوم این حضور داشته باشند.

موسوی افزود: اگر ورزشگاه تختی شهر یاسوج از نظر زمین بازی مناسب باشد شک نداریم که تیم زاگرس نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قادر به شکست تیم‌ها در این ورزشگاه خواهد بود.

وی با انتقاد از وضعیت کنونی ورزشگاه تختی یاسوج گفت: از نظر هیأت فوتبال استان این ورزشگاه قابلیت برگزاری دیدارهای در سطح ملی را در این ورزشگاه ندارد و باید دیدارهای تیم‌های ما در لیگ‌های کشوری در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری برگزار شود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: لذا اعلام کرده‌ایم که نباید این بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار شود تا تیم‌های ما بیش از این ضربه نخورند و امتیازات خانگی را بیهوده و به دلیل نامناسب بودن زمین از دست ندهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president