آوای جنوب

قدردانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی‌فقیه در سپاه از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد+تصویر

افشارنیانماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مجلس شورای اسلامی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پوشش کم‌نظیر برنامه‌های کنگره ۱۸۸۰ شهید این استان تقدیر کردند.

 آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اهدای لوحی جداگانه از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به منظور پوشش در خور شأن کنگره ۱۸۸۰ شهید که طی پنج روز برگزار شد قدردانی به عمل آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در متن تشکر خود آورده است: نقش جهادی و همه جانبه شما و حضور صدا و سیمای استان و کارکنان شریف آن مرکز در انعکاس هر چه با شکوهتر این حماسه بزرگ نقشی ماندنی بود که از همه شما تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

 

همچنین در متن پیام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: همکاران عزیز صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش‌های ارزشمند شما در برگزاری همایش ۱۸۸۰ شهید این استان سپاسگزاری می‌کنم. نقش شما در روشن نگه داشتن تفکر مجاهدانه ارزشمند بود و ان‌شاالله در پیشگاه الهی ماجور هستید.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۵ روز، از ۱۱ تا ۱۵ مهر با حضور تعدادی از مسؤولان کشوری در یاسوج برگزار شد و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر پخش زنده رویدادهای این کنگره، با تولید و پخش بیش از ۷۰۰۰ ساعت برنامه و تولید ده‌ها مستند و کلیپ فاخر مسؤولان برگزاری این کنگره را در ترویج فرهنگ شهادت به خوبی یاری کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president