آوای جنوب

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:هیأت رزمندگان اسلام باید چراغ راه دیگر مجموعه‌های فرهنگی شهرستان باشد

نوراییفرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: فلسفه تشکیل هیأت رزمندگان اسلام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

آوای جنوب؛

علی‌اصغر نورایی‌اصل در جمع هیأت رزمندگان اسلام شهرستان گچساران اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام در کشور مولود انقلاب و سپاه است.

وی گفت: باید نیروهای ارزشی و رزمنده دفاع مقدس در کنار هیأت‌های مذهبی جهت حفظ و صیانت انقلاب و نظام اسلامی در شهرستان ید واحد باشند.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه باید برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در گچساران از لحاظ معنوی محتوا محور باشد، افزود: هیأت رزمندگان اسلام باید چراغ راه دیگر مجموعه‌های فرهنگی شهرستان و عاملی برای وحدت باشد.

نورایی‌اصل تصریح کرد: هیأت رزمندگان اسلام ظرفیت بسیار بالایی در غنی کردن محتوای برنامه‌های مذهبی شهرستان دارد و پیوند این هیأت با دیگر هیأت‌های مذهبی بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقش محوری ولایت در جامعه اظهار کرد: یکی از وظایف و رسالت‌های هیأت رزمندگان اسلام پیوند و اتصال نسل جوان با ولایت فقیه است.

نورایی‌اصل به نقش و اهمیت هیأت رزمندگان اسلام در بین جوانان اشاره کرد و گفت: هیأت رزمندگان اسلام نیروی محرکه و تحریک کننده‌ای برای جوانان است و این هیأت باید قابلیت فراهم‌سازی این قشر را برای حضور در این برنامه‌ها داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: یکی از فلسفه‌های تشکیل هیأت رزمندگان اسلام در بدو تاسیس آن انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت از دوران دفاع مقدس به دوران جنگ نرم است و از این رو باید با برنامه‌ریزی کامل در این راستا گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هیأت رزمندگان باید در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شود تا ضمن برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌ها پایگاهی برای دفاع از نظام و انقلاب باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president