آوای جنوب

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

انتصابمدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد.

پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری یاسوج اظهار کرد: ارتباط میان سازمان همیاری و شهرداری‌ها مطلوب نبود که با انتصاب مدیرعامل جدید باید فضا عوض شود.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر بلکو گفت: پروژه مسکن مهر بلکو بزرگترین پروژه‌ای بود که سازمان همیاری انجام داد و مدیرعامل جدید باید بر تکمیل این پروژه تلاش کند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این سازمان گفت: مدیرعامل سازمان همیاری باید در ساماندهی پرسنل و پرداخت به موقع مزایا و حقوق کارکنان تلاش کند چراکه اگر کارمندی دغدغه حقوق و مزایا را داشته باشد نمی‌تواند به خوبی وظیفه خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه موضوعات عمرانی و اقتصادی دیگر حوزه‌هایی است که باید در آن کار انجام شود، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان تا پایان سال به وضعیت ایده‌آل برسد.

سازمان همیاری بازوی شهرداری‌های استان است

آیت‌الله فرهادی مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان با بیان اینکه پروژه‌های زیادی در گچساران، سی‌سخت و یاسوج توسط سازمان همیاری انجام شد، افزود: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته سازمان همیاری به خوبی دیده نشده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند کمربندی، مجتمع فرهنگی گچساران و پروژه پارک ساحلی و آبشار یاسوج همه از اقدامات خوب سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

فرهادی اضافه کرد: نگاه به سازمان همیاری باید عوض شود چراکه این سازمان بازوی مهمی برای شهرداری‌های استان ازجمله شهرداری مرکز استان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد افزود: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید به سمت و سوی کمک به شهرداری‌های کوچک استان برود.
در پایان از زحمات فرخ قائم‌مقامی تقدیر و آیت‌الله فرهادی سی‌سخت به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری منصوب شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president