آوای جنوب

هفتم مهر آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذرکهگیلویه و بویراحمد

حسن زادهرئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر کهگیلویه و بویراحمد تا هفتم مهرماه خبر داد.

آوای جنوب؛

قربانعلی حسن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد را از رویدادهای مهم فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا مستلزم همراهی و همکاری همه‌جانبه تمامی مدیران، مسؤولان و اصحاب رسانه است.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان از ۱۱ لغایت ۱۵ بهمن‌ماه با حضور چهره‌های نظامی و لشکری در یاسوج برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه تا زمان برگزاری کنگره فرصتی باقی نمانده لذا امیدواریم برنامه‌ای در خور شان شهدا برگزار شود.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه در کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: برگزاری جشنواره ابوذر از برنامه‌های شاخص بسیج رسانه است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه جشنواره ابوذر همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدا در محل نمایشگاه کنگره برگزار می‌شود، گفت: محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش دشمن‌شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه خودباوری، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر اینکه زمان ارسال آثار تا سوم مهرماه بود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را شامل گزارش، خبر، مقاله، تیتر، عکس و یادداشت تا هفتم مهرماه به بسیج رسانه استان تحویل دهند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بین شرکت کنندگان به ۱۸ نفر از برترین‌ها در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آفرینش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها، تلاش برای کادرسازی و شبکه‌سازی بسیج، مشارکت اصحاب رسانه در کنگره شهدای استان، تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران بسیجی است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president