آوای جنوب

مصدوم شدن ماموران اجراییات شهرداری یاسوج توسط دست‌فروشان غیرمجاز

خبرمدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: دست‌فروشان غیرمجاز با حمله به مأموران اجراییات شهرداری باعث مصدومیت آنها شدند.

آوای جنوب؛

کرم‌الله غلامیان امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، گفت: دست‌فروشان غیرمجاز اطراف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عصر امروز با حمله به مأموران اجراییات شهرداری آنها را مصدوم کردند.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج عنوان کرد: مأموران اجراییات شهرداری در حین تذکر لسانی به دست‌فروشان غیرمجاز اطراف بیمارستان شهید بهشتی بودند که دست فروشان با حمایت چند مغازه‌دار در کنار این مرکز درمانی، به مأموران اجراییات حمله‌ور شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری دهان و دندان یکی از ماموران اجراییات شکست که پرونده‌ای در این زمینه در پاسگاه انتظامی تشکیل شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه ضاربان سه نفر بودند که متواری شدند افزود: با استفاده از دوربین‌های مداربسته فروشگاه‌ها و بیمارستان ضاربان شناسایی و تحویل قانون خواهند شد.

غلامیان تصریح کرد: خیابان‌های منتهی به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل ازدحام همراهان بیمار عصر پنجشنبه‌ها ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بساط کردن دست‌فروشان در پیاده‌روهای اطراف بیمارستان شهید بهشتی مشکلاتی در تردد عابران ایجاد می‌کند و بارها شاهد تصادف عابرین در این خیابان بوده‌ایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president