آوای جنوب

حمله تند حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان به روحانی

حسین شریعتمداریسخن در این نوشته و سؤال از رئیس جمهور محترم آن است که برگزاری یا مخالفت با برگزاری کنسرت‌ها در میان انبوه مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند و دولت مسئول مستقیم آنهاست.

آوای جنوب؛

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت:
* سخن در این نوشته و سؤال از رئیس جمهور محترم آن است که برگزاری یا مخالفت با برگزاری کنسرت‌ها در میان انبوه مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند و دولت مسئول مستقیم آنهاست، چه جایگاهی دارد و از چه درصد و میزان اهمیت برخوردار است که در سخنان رئیس جمهور محترم به یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان تبدیل شده است؟!

* ماجرای کنسرت‌ها و سر و صداهای پیرامونی آن در یک کلمه «هیاهو‌برای‌هیچ»! است. آیا غیر از این است؟! و آیا لغو – به قول وزیر کشور- کمتر از یک درصد کنسرت‌ها می‌تواند دغدغه‌آفرین باشد؟

* اکنون جای این پرسش از رئیس‌جمهور محترم است که برگزار نشدن فقط کمتر از یک درصد کنسرت‌های موسیقی در مقایسه با مشکلات فراوان مردم چه جایگاهی دارد و از چه درجه اهمیتی برخوردار است که به یکی از دغدغه‌‌های اصلی جنابعالی تبدیل شده است؟! و آیا تصور نمی‌کنید که برخی از مشاوران شما با ارائه اینگونه مشاوره‌ها به حضرتعالی به دنبال حاشیه‌سازی برای فرار از پاسخگویی در قبال وعده‌های برزمین مانده دولت به مردم هستند؟!

* آقای رئیس‌جمهور، نگاهی به اطراف بیندازید! بیش از ۸ میلیون نفر از مردم این مرز و بوم با بیکاری و در نتیجه سختی معیشت دست‌به‌گریبانند آیا رسیدگی به شرایط دشوار آنان باید دغدغه‌ شما باشد یا خواسته یک مشت مرفه بی‌درد که از برگزار نشدن فلان کنسرت موسیقی خلاف اخلاق عصبانی شده و رگهای گردنشان بیرون زده است؟! آن ۸ میلیون بیکار نگران تأمین معیشت خود هستند و جماعت مرفهان بی‌درد نگران سپری کردن اوقات بیکاری خویش! هر دو بیکارند، اما، این کجا و آن کجا؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محمد گفت:

    احسنت واقعا درسته تو ای هیاهو وتورم وبیکاری به جتی ابنکه ریس جمهور دق کند دنبال اجرا نشدن کنسرت است برو فکری به این همه قول که دادی بکن

  2. محمدی گفت:

    سلام . آقای رییس جمهور به خاطر شکستن قانون این مطالب را گفتند. زیرا اگر قرار باشد هرکس که قدرت دارد خلاف قانون عمل کند سنگ روی سنگ در کشور قرار نمیگردد. آقای شریعتمداران شما دلت برای بیماران نسوخته است بلکه برای ضربه زدن به دولت بی تابی می کنید. خدا در آن دنیا به دادت برسد.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president