آوای جنوب

فتاح محمدی: تغییر فرماندار گچساران شایعه است/تغییر فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد…

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : تغییر فرمانداران این استان شایعه است.

محمدی فتاحمعاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : تغییر فرمانداران این استان شایعه است.

به گزارش آوای جنوب ، فتاح محمدی در گفتگو با آوای جنوب در گچساران در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه اکنون پس از سفر هییت دولت آیا تصمیمی برای برکناری فرمانداران در مجموعه استانداری گرفته شده است اظهار داشت : هم اکنون تصمیمی برای تغییر فرمانداران در کهگیلویه و بویراحمد گرفته نشده است و شنیده ها و گفته ها شایعه ای بیش نیست.
محمدی بیان کرد : در حال حاضر در مجموعه استانداری برنامه خاصی برای تغییر هیچکدام از فرمانداران نداریم.
وی با بیان اینکه تغییر فرمانداران و مدیران یک امر طبیعی و عادی محسوب می شود گفت : در صورت نیاز ، بدون شک تغییر مدیریت ها با هدف خدمت رسانی انجام می شود اما در حال حاضر تصمیمی گرفته نشده است .
معاون سیاسی استاندار در پاسخ به این سوال که گفته می شود به زودی شما نیز در استان دیگری مشغول به کار می شوید عنوان کرد : رفتن من هم از استانداری کهگیلویه و بویراحمد شایعه است و آنرا تکذیب می کنم.
محمدی در پاسخ به این سوال که گفته می شود فرماندار گچساران به زودی تغییر می کند افزود : هیچ برنامه ای به منظور تغییر فرماندار گچساران نداریم و ایشان کماکان به کارش ادامه می هد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که عملکرد فرماندار گچساران را چگونه ارزیابی می کنید و آیا مجموعه استانداری از وی رضایت دارند خاطر نشان کرد : رحیمی کارش را با تمام توان انجام داده و مجموعه استانداری و دولت تدبیر و امید از عملکرد ایشان رضایت کامل دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president