آوای جنوب

عضو شورای شهر یاسوج:

جوانان عضو شورای شهر یاسوج جلوی بسیاری از تخلفات را گرفتند

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از برخی گفته‌ها در خصوص پشیمان شدن مردم از انتخاب جوانان برای عضویت در شورای شهر یاسوج گفت: جوانان عضو شورای شهر یاسوج بودند که جلوی بسیاری از تخلفات را گرفتند.

آوای جنوب؛

علی اکبری‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که چرا برخی معتقدند مردم شهر یاسوج از انتخاب جوانان برای حضور در شورای شهر پشیمان شده‌اند، اظهار کرد: این تفکر اشتباهی است، چراکه انقلاب ما را همین جوانان به پیروزی رساندند و هرچه پیشرفت در کشور داشته‌ایم به واسطه حضور فعال همین جوانان فرهیخته و متعهد بوده است.

وی با نام بردن از برخی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر آن روزها را به دقت مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که جنگ را جوانانی مانند شهید همت و باکری‌ها اداره کردند و از خود لیاقت نشان دادند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: هر چند ممکن است جوانان در شورای اسلامی شهر یاسوج نواقص و قصوری هم داشته باشند اما همین جوانان بودند که نظارت بسیار خوبی بر مصوبات داشتند و جلوی بسیاری از تخلفات را گرفتند.

اکبری‌تبار تصریح کرد: مردم به جوانان اعتماد دارند، چراکه جوانان از خود توانمندی در طول این چند دهه از عمر انقلاب نشان داده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از کمیسیون‌ها در شهرداری از قبل راه‌اندازی شده بود که تصمیمات آن به ضرر شهرداری و بیت‌المال بود، اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر یاسوج به دنبال شفاف‌سازی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده بودیم و این کار را تا آخر دوره کنونی ادامه خواهیم داد.

به گزارش فارس برخی از اعضای شورای شهر یاسوج در نشست با خبرنگاران از پشیمان شدن مردم نسبت به انتخاب جوانان برای عضویت در شورای شهر یاسوج سخن گفته بودند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president