آوای جنوب

مردم کهگیلویه و بویراحمد نامه های خود را چگونه به هیات دولت بدهند

رحیمی با بیان اینکه شایسته نیست مردم در هر گوشه استان برای دادن نامه‌ها و بیان مشکلاتشان دچار اتلاف وقت و هزینه شوند

روحانیفرماندار گچساران گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست‌های خود در سفر هیأت دولت را از طریق سامانه سامد مطرح کنند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران، از تشکیل و فعالیت کمیته‌های مختلفی در ستاد اجرایی استقبال از رئیس جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: استقبال پر شکوه مردم استان از دولت در واقع میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، نظام و دولت است.

فرماندار گچساران ادامه داد: در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد کاربران سامانه سامد ۱۱۱ مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جمع‌آوری و تدوین می‌کنند.

وی با تشریح چگونگی راه‌اندازی این سامانه اظهار کرد: سامد برای تکریم مردم و جلوگیری از دادن نامه‌های مردمی در طول سفر رئیس جمهور راه‌اندازی شده است.

رحیمی با بیان اینکه شایسته نیست مردم در هر گوشه استان برای دادن نامه‌ها و بیان مشکلاتشان دچار اتلاف وقت و هزینه شوند، گفت: حفظ حرمت و کرامت مردم در طول سفر هیأت دولت به استان مورد توجه مسئولین قرار دارد بنابراین نامه‌ها و درخواست‌های مردم از طریق سامانه سامد جمع‌آوری می‌شوند.

این مسؤول عنوان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مسائل، مشکلات و انتظارات خود را از مسؤولین و دستگاه‌های اجرایی مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که درخواست‌های آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رحیمی ادامه داد: مردم می‌توانند در هر نقطه از استان بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی ۱۱۱ دولت متصل شوند و درخواست‎‌های خود را مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ارتباط با این سامانه داشتن کد ملی الزامی است و در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمی‌تواند تقاضایش را از سیستم پیگیری کرده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بعد از آنکه فرد متقاضی از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ مشکلش را مطرح کرد، کد رهگیری با پیامک به وی داده می‌شود و آن فرد هم می‌تواند پس از مدت مقرر در تماس با ارتباط با سامانه ۱۱۱ نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president