آوای جنوب

واکنش عدل هاشمی به مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اعتبارات ناچیز کهگیلویه و بویراحمد

اعتبارات این استان به قدری ناچیز است که بیان آنها و چانه‌زنی برای افزایش یک یا دو درصدی اعتبارات شرم‌آور است

عدلنماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات این استان به قدری ناچیز است که بیان آنها و چانه‌زنی برای افزایش یک یا دو درصدی اعتبارات شرم‌آور است.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: با منابع دولتی هیچگاه نمی‌توانیم محرومیت کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: باید از طریق مرکز به دنبال اعتبارات بزرگ باشیم چرا که با این اعتبارات ناچیز هرگز مشکلات ما حل نخواهد شد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام مردم این استان را نگران کرده، خطاب به مشاور نوبخت، عنوان کرد: این استان شرایط ویژه‌ای دارد و برخی از پروژه‌های آن ۱۰ سال پیش کلنگ خورده‌اند و اکنون عمر مفید ابنیه آنها تمام شده است.

هاشمی‌پور اضافه کرد: اگر تخصیص‌ها به این استان ۱۰۰ درصدی نباشد استان به مرحله انفجار می‌رسد، برای مثال کسی که تمام زندگی و گاو و گوسفند خورد را فروخته و با آن وارد عرصه پیمانکاری شده حدود سه سال است که ۳٫۵ میلیارد تومان مطالبات دارد و راهی جزء رفتن به زندان برایش باقی نمانده است.

وی، خطاب به مدیران استان گفت: چرا از امکانات خود برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده نمی‌کنید و لودرها و گریدرها را کارواش کرده و در پارکینگ‌ها بی‌خود و بی‌جهت نگهداری می‌کنید.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: از ماشین آلات خود استفاده کرده و به صورت امانی پروژه‌ها را فعال کنید.

هاشمی‌پور در پایان چنین توضیح داد: وقتی اعداد و رقم‌ها در شورای برنامه‌ریزی گفته می شود مایه شرم است که بخواهم برای آنها چانه‌زنی کنم چرا که مشکلات شهرستان‌های ما با رقم‌های یک و دو درصدی برطرف نمی‌شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president