کد خبر : 23553
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 11:21

کشف ۲۰۶ کیلوگرم موادمخدر در کهگیلویه وبویراحمد

کشف ۲۰۶ کیلوگرم موادمخدر در کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از کشف بیش از ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هروئین طی سه روز گذشته در جاده های ارتباطی استان خبر داد.  آوای جنوب؛  سرهنگ مهدی انصاری روزسه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حدود ۴۰ کیلوگرم از این میزان مواد مخدر کشف شده حشیش، کمتر از

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از کشف بیش از ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هروئین طی سه روز گذشته در جاده های ارتباطی استان خبر داد.

 آوای جنوب؛

 سرهنگ مهدی انصاری روزسه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حدود ۴۰ کیلوگرم از این میزان مواد مخدر کشف شده حشیش، کمتر از یک کیلوگرم هروئین، و مابقی نیز از نوع تریاک بوده است.
وی اظهار کرد: طی این مدت نیز هفت دستگاه خودرو توقیف، ۱۱ نفر دستگیر و سه باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد.
وی اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و عملیاتی موفق از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، این میزان مواد مخدرکه از سمت جاده یاسوج -بابامیدان- گچساران به سمت استان های خوزستان، مرکزی و تهران در حرکت بود کشف شد.
سرهنگ انصاری میزان مواد مخدرکشف شده در سال جاری تاکنون را با افزایش حدود ۴۰ درصدی افزون بر یک تن و ۴۰۰کیلوگرم اعلام کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از متلاشی شدن ۲۸ باند توزیع مواد مخدر در سطح استان در سال جاری خبرداد وگفت: امسال نیز ۱۰۲خودرو در زمینه حمل و توزیع مواد مخدر توقیف و ۶۹۰ نفر نیز دستگیر شده اند.
وی اظهار کرد: میزان خودرو توقیفی در زمینه حمل و توزیع مواد مخدر در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه مقابله و برخورد قهری نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر آخرین مرحله است، خواستار ورود و همکاری بیش از پیش سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان برای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی بیشتر مردم و خانواده ها نسبت به پیامدهای شوم این معضل اجتماعی شد.

انتهای پیام /*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

b سه شنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

درود