آوای جنوب

بوسه سردارشهابی فر بر دستان مادران شهدا در یاسوج/برای مدافعان حرم دعا کنید+تصاویر

.
شهابی فرمادران شهدا بعد از به اتمام رسیدن اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی کهگیلویه وبویراحمد خواستار دیدار با سردار رشید اسلام را داشتند که با استقبال سردار شهابی فر روبه رو شدند.

صبح امروز سومین روز اجلاسیه شهدای استان که به نام شهدای طلاب و روحانی نام‌گذاری شده است با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهمانان کشوری و استانی در مصلی امام خمینی ره یاسوج برگزار شد.

از همان ابتدای اجلاسیه مادران و دختران شهدابا دیدن سردارمدافع حرم عوض شهابی فر اشتیاق خود را برای دیدن وی با گریه و لبخند آذین بسته و خواستار دیدار با این سردار رشید اسلام بودند.

اصرار و پا فشار ی چند تن از مادران شهدا که ابتدای مجلس نشسته بودند بالاخره به بار نشست و بعد از پایان اجلاسیه ، سردار شهابی فر به جمع مادران شهدا پیوست که صحنه های قشنگی را به تصویر کشاند.

مادران شهدا با جمله هایی مثل ؛سردار تو بوی فرزندان شهید ما را می دهی ،یاور رهبر،فداییان رهبر، یاور زینب س، تو امیدو نور چشم مایی و ….اشک را از چشمان سردار شهابی فر جاری ساختند.

سردار درحالی که دست یکی از مادران شهدا را می بوسید خطاب به وی گفت:فرزندان شما افتخار و مایه اقتتدار این نظام و کشور است و هر چه داریم امروزه از برکت خون پاک شهیدان و فرزندان شما است .

وی از آنها خواست تا برای حفظ انقلاب اسلامی و پیروزی مدافعان حرم دعا کنند و همیشه حافظ ارزش ها و خون شهدا باشند.

در ادامه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان هم به جمع مادران شهدا پیوست و باآنها چند کلامی به گفت و گو نشست.

گزارش و عکس/مرضیه سادات غلامی
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دیل گفت:

    درود خدا بر دستان سردار لر تبار ایرانی سردار شهابی فر.

  2. ناشناس گفت:

    بخدا قسم ما اگر قدر چنین مردان بزرگی مانند سردار شهابی فر را بدانیم هیچ گاه دشمنان ایران اسلامی فکر حمله وخیانت در خیالشان نمگنجد..سردار شهابی فر با وجود اینکه چند بار در سوریه بسیار شدید زخمی شد یکی از همراهانش میگفت بسیار زاری وگریه میکرد و میگفت خدایا دیگر چکار کنم تا به شهادت برسم..ما باید چنین مردانی را الگوی خود و فرزندانمان قرار دهیم..خداوند یار ویاور سردار شهابی فر باشد…

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president