آوای جنوب

امام جمعه یاسوج در جمع کارکنان تامین اجتماعی :

از تخریب نیروهای بومی استان در هر شغل و منصبی خودداری شود

امام جمعهاز نیروهای بومی کارامد و خدوم دارای مسئولیت اجرایی در استان حمایت می شود .

آوای جنوب؛

امام جمعه یاسوج در جمع کارکنان تامین اجتماعی استان با تاکید بر لزوم همه جانبه از نیروهای حمایت از نیروی های بومی و کارآمد در استان دلسوز ، کارآمد و خدوم بومی استان که دارای مسئولیت اجرایی هستند تاکید کرد.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی حمایت و پشتیبانی از نیروهای بومی دلسوز ،تلاشگر و کارامد استان دارای مسئولیت را یکی از نیازهای اساسی و ضروری فعلی استان برشمرد و گفت : این کار نه تنها موجب تقویت و همگرایی بلکه موجب برون رفت از وضعیت و مشکلات فعلی و رشد و توسعه استان می شود.

وی افزود : همه اعم از مردم و مسئولان وظیفه دارند با کنار گذاشتن علایق ، سلایق ،مسائل قومی و قبیله ای و جناحی و پرهیز از سیاسی کاری از تخریب نیروهای دلسوز و کارآمد بومی استان در هر شغل و منصبی خودداری و در جهت رشد و آبادنی استان تلاش کنند.

امام جمعه یاسوج با انتقاد از عملکرد برخی مدیران در اجرای تحقق شعار سال گفت :بنا به گفته مقام معظم رهبری باید از شعار دادن پرهیز کرد و با عزمی راسخ همراه با با اقدام و عمل در تحقق این شعار و نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی با تکیه با تولید داخل و حمایت از آن بیش از پیش تلاش کرد

مدیر کل تامین اجتماعی استان هم با بیان اینکه ۳۲۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان وجود دارد گفت : از این تعداد ۹۱ هزار بیمه شده آن اصلی و بقیه تبعی است.
عباس نورمحمدی افزود : در حال حاضر ۴۵ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی از کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگی ،ورزشی و تجاری این سازمان در زمینی به مساحت ۹۵ هزار متر مربع در سفر هیات دولت به استان در یاسوج خبر داد و گفت : کار واگذاری آن به شرکت و پیمانکار تعیین وانجام شده و قرار است این مجتمع با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد تومان در ۶ طبقه دارای فضاهای پارکینگ ، تجاری ، ورزشی و فرهنگی ظرف مدت ۴۰ ماه احداث و تحویل این سازمان شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. لطفی گفت:

    چرا نظرات مارا چاپ نکنید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president