آوای جنوب

واکنش تاجگردون به برخورد با حقوق بگیران نجومی: دستگاه های نظارتی باید بازخواست شوند/عزل مدیران متخلف برخورد با معلول است

تاجگردوندستگاه‌های نظارتی باید پاسخگوی تعلل در برخوردبه‌موقع‌باحقوق‌های غیرمتعارف باشند

آوای جنوب؛

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه عزل مدیران متخلف برخورد با معلول است،گفت: در خصوص این فیش ها دستگاه های نظارتی باید بازخواست و پاسخگوی عدم ارایه گزارش به موقع از این تخلفات باشند.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به برخورد دولت با مدیران متخلف و فیش های نجومی، گفت: در خصوص دریافتی های غیرمتعارف دولت باید با علت برخورد کند و رویه برخورد را محدود به معلول نکند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عزل مدیران متخلف برخورد با معلول است، افزود: برخورد با مدیران متخلف و پرداختی های نجومی محدود به قوه مجریه نبوده و تمامی قوا باید با این مهم مقابله کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه در خصوص فیش های حقوقی میلیونی دستگاه های نظارتی باید بازخواست شوند، تصریح کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید گزارش های خود در خصوص این بی عدالتی اقتصادی هر چه سریع تر ارایه کنند.

تاجگردون با بیان اینکه عدم ارایه گزارش به موقع از سوی دستگاه های نظارتی جای سوال دارد، گفت: فرآیند رسیدگی به این تخلف و تخلفات مشابه باید به گونه ای باشد که با مسسبان اصلی فیش های نجومی برخورد شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین نامه به رئیس جمهور در خصوص فیش های حقوقی میلیونی، افزود: ما خواهان برخورد قاطع با این نوع پرداخت ها برای جلوگیری از تکرار آن هستیم./

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    لطیف کن

    فیش حقوقی خودت را در بیمه انتشار دهید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president