آوای جنوب

کارشناس داوری برنامه نود و ناظر فدراسیون فوتبال با لباس بختیاری+ تصویر

برنامه نودنوذر رودنیل از پیشکسوتان داوری فوتبال کشور می باشد ، او که نامش در ورزش کشور نامی شناخته شده است از کارمندان بازنشسته صنعت نفت است که چیزی در حدود ۴۰ سال پیش از شهر مسجدسلیمان به گچساران منتقل شد.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

نوذر رودنیل به آوای جنوب می گوید: از بدو ورود بازی می کردم وبعد تیم داری کردم .تیم نفت وپاسارگاد آن زمان و ازآنجایی که علاقه زیادی به داوری داشتم لذا بارئیس وقت کمیته داوران حمزه کارگر صحبت کردم و در سال ۵۶ شروع به قضاودت کردم.

این کارشناس مطرح داوری کشورمان ادامه می دهد : در آن زمان داوران بازی هم میکردند..به هرحال زحمات زیادی کشیدم تا به اینجا رسیدم .

نوذر رودنیل افزود :به همت مردم خوب و جامعه ورزشی گچساران ومسولین وقت تا سطح بالای قضاوت به اتفاق. آقایان کارگر، برنجانی، حسن مرادی،معماری،بهزادزاده و دیگر دوستان رسیدیم اما این دوستان خوبم که همیشه یار ویاور من بوده اند بدلیل مشغله کاری کنار کشیدن ولی من ادامه دادم ودرکلاس مدرسی که زیرنظر فیفا و ای اف سی برگزارگردید شرکت کردم و بانمرات عالی قبول شدم و اکنون داری۷دیبلم توجیهی از فیفا دارم ، سه دیبلم توجهی داوری و دودیبلم مدرسی ویک دیبلم ناظری داوری یک دیبلم ناظربازی دارم و ۲۲سال قضاوت درتمام رده های سنی ولیگ آزدگان کردم ۱۴سال ناظربازیها ی لیگ برتر کشوربودم و اکنون بعنوان ناظر لیگ دسته یک کشوربه مسابقات می روم کارشناسی داوری برای خبرگزاریها ، رادیوورزش،برنامه۹۰ و سه بار حضوری درشبکه یک و برنامه ورزش ومردم و ۱۵باردرشبکه برنامه نشان بندربوشهر بودم.

رودنیل از افتخاراتش اینگونه یاد می کند : افتخارات من شاگردانم هستند مانند آقایان محسن ترکی ، رضا سخندان، حسن کامرانی فر، ویشگاهی و…هستند و درخاتمه تمام این افتخارات مربوط به مردم شریف ودوست داشتنی گچساران واستان میباشد.

نوذر رودنیل از طایفه کیارسی، طایفه‌ای از ایل بختیاری است.

رودنیل

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سنبل گفت:

    آگه ترشی نخوره چیزی میشه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president