آوای جنوب

برخورد با دستگاه‌های سهل‌انگار در پشتیبانی از کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

شهدامعاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها در پشتیبانی و برگزاری مناسب کنگره شهدای استان تأکید کرد و گفت: با دستگاه‌های کم‌کار برخورد می‌شود.

آوای جنوب؛

مجید محنایی ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با مهم خواندن برگزاری این کنگره ملی اظهار داشت: برگزاری این مراسم امر مقدس و کار بسیار مهمی است که در نیمه دوم سال در مرکز استان برگزار می‌شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نحوه همکاری برخی کمیته‌ها گفت: نمی‌دانم فاصله زیاد به زمان برگزاری این کنگره موجب کند بودن اجرای کارها و برنامه‌ها توسط مدیران عضو کمیته شده است یا دستگاه‌ها به آرامی در حال انجام برنامه‌ها هستند.

وی خواستار تسریع در روند اجرای برنامه‌ها برای کنگره شهدای استان شد، و گفت: کم‌کاری دستگاه‌ها در امر پشتیبانی کنگره شهدا قابل توجیه نیست و با دستگاه‌های کم‌کار برخورد خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه ۲۱ کمیته برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا تشکیل شده است، افزود: کمیته‌ها نیازمندی‌های خود را مشخص کنند و برآورد اقلام مورد نیاز خود را تعیین کنند.

محنایی با اشاره به اینکه تاکنون بودجه مشخصی برای برگزاری این کنگره تعیین نشده گفت: مسؤولان کشوری قول‌هایی برای تأمین اعتبارات کنگره داده‌اند که امیدواریم این قول‌ها عملی شوند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۴ هزار نفر در مدت چهار روز برگزاری کنگره شهدا در استان شرکت کنند که اقدامات لازم برای استقبال و پذیرایی از شرکت کنندگان و میهمانان صورت گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president