آوای جنوب

هشدار فرمانده انتظامی گچساران درباره استفاده شخصی کارکنان دولت از خودروهای دولتی

این روزها متاسفانه شاهد استفاده غیرقانونی وشخصی برخی مدیران و کارکنان ادارات شهرستان گچساران از اموال دولتی و بیت المال هستیم

بازیانفرمانده نیروی انتظامی گچساران خطاب به صاحبان خودروهای دولتی گفت: استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در این شهرستان جلوگیری شود.

آوای جنوب؛

{{ به گزارش آوای جنوب ، بیت المال، یعنی اموالی که به همه اقشار جامعه تعلق داشته و همگان در حفظ و نگهداری آن مسئول هستند، همانگونه که در آن حق استفاده نیز دارند.

می توان گفت که امروزه اموال عمومی و دولتی از مصادیق بازر بیت المال به شمار می آیند.

در این میان هم عینی ترین سوء استفاده از اموال دولتی سوء استفاده شخصی از خودروهای دولتی است.

این روزها متاسفانه شاهد استفاده غیرقانونی وشخصی برخی مدیران و کارکنان ادارات شهرستان گچساران از اموال دولتی و بیت المال هستیم .

بی شک همه می دانیم استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از سوء استفاده از اموال دولت و بی احترامی به مقررات و قانون است. و با این وجود که قانون و مسئولان بر عدم استفاده شخصی دستگاههای اجرایی از خودروها و امکانات دولتی تاکید دارند، متأسفانه در شهرستان گچساران شاهد این گونه موارد در استفاده شخصی با خانواده و هنگام خرید در بازار هستیم}}

سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در این زمینه اظهار داشت: از همه ادارات و نهادهایی که در سال ۹۴ با نیروی انتظامی شهرستان گچساران همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بازیان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که اکنون در گچساران شاهد آن هستیم، استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در گچساران غیرقانونی است افزود: بعضی‌ها در شهرستان از خودروهای سازمانی به همراه خانواده خود استفاده شخصی می‌کنند که این کار غیرقانونی است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران نیز با اشاره به استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در شهرستان گچساران، تاکید کرد: استفاده شخصی از خودروهای سازمانی در ساعات غیر اداری و بدون مأموریت همراه با خانواده در این شهرستان غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده با رؤسای ادارات برخورد می شود.

به گزارش آوای جنوب ؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‏ ای در این باره می فرمایند: استفاده شخصی از اموال بیت‌المال جایز نیست و موجب ضمان است، مگر آنکه استفاده از اموال بیت‌المال با اذن مسوول مربوطه باشد که شرعاً و قانوناً حق اذن دادن داشته باشد.

بر چسب ها:
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president