آوای جنوب

خبر تکمیلی ؛تاجگردون : از طریق مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب پیگیر مشکلات نیروهای حجمی هستم/ پیگیر یکسان سازی حقوق ها در نفت هستم

رسیدگی جدی به عدم اجرای مصوبه یکسانسازی حقوق، می تواند به عنوان یکی از مهمترین برنامه های کاری نمایندگان شهرستانهایی باشد که بیشترین نیروی کارگری را در حوزه صنعت نفت و انرژی دارند

DSC_0796بسیاری از واحدهای تولیدی برای تأمین نیروی انسانی خود از نیروی کار شرکتی یا همان پیمانکاری استفاده می‌کنند، یعنی در خط تولید نیروی کار پیمانکاری وجود دارد.

وزارت نفت به عنوان یک وزارتخانه مهم و کلیدی در چرخه اقتصادی کشور در چند سال گذشته بسیاری از عملیات صنعتی و غیرصنعتی خود را با تکیه بر نیروهای پیمانکاری و قرارداد موقت پیش برده اما همچنان کارگران شاغل در این بخش از وضعیت معیشتی خود راضی نیستند.

از تیرماه سال ۹۴ که بخشنامه یکسان‌سازی حقوق از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد تلاش برای اجرای آن در صنعت نفت و شرکت نفت و گاز گچساران صورت گرفته است ، نقش نماینده گچساران و آمدن وزیر کار و پیگیری های ایشان انتظارات کارگران صنعت نفت را به اجرایی شدن این مصوبات دوچندان کرد .

اختصاصی آوای جنوب؛

به همین منظور روز گذشته در گفتگوی خصوصی با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ، از ایشان سوال کردیم که وضعیت نیروهای قراردادی در صنعت نفت به کجا رسید و گلایه های نیروهای صنعت نفت جنوب را به وی انتقال دادیم .
غلامرضا تاج‌گردون در گفت‌و‌گو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست‌های نیروهای پیمانی و قراردادی در خصوص اجرای طرح یکسان‌سازی حقوق و بهره‌مندی از مزایای قابل استفاده از شرکت نفت گچساران اظهار کرد: نیروهایی که با مشکلاتی روبرو هستند به چند گروه طبقه بندی شده اند.
تاجگردون ادامه داد : در یک گروه خانواده های ایثارگران و فرزندان شهدا هستند که در قانون ارکان دائمی تصویب شده و در حال حاضر برای تایید به شورای نگهبان فرستاده شده است.
تاجگردون در خصوص وضعیت یکسان سازی حقوق نیروها نیز اظهار داشت : یکسان سازی به این شیوه نیست که در ذهن بعضی از نیروهاست ولی با این حال برای اجرایی شدن یکسان سازی حقوق نیاز به صدور مجوز از سوی وزارت نفت لازم بود که در حال حاضر پیگیر مجوزات لازم برای اجرایی شدن این طرح هستیم.
غلامرضا تاجگردون در پاسخ به این سوال که اینروزها برخی از نیروهای حجمی در نفت مشکلاتی دارند نیز گفت : در جریان کامل مشکلات نیروهای حجمی نیستم اما سوال می کنم و پیگیر مشکلات آنها می شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در پروسه‌ای مناسب درصد بالایی از مشکلات نیروهای غیررسمی گچساران را برطرف کنیم.

** خبر تکمیلی : در حالیکه این خبر در این پایگاه خبری قرار گرفته بود نماینده مردم گچساران و باشت ساعتی قبل در تماس با این پایگاه خبری گفت : از روز گذشته که مشکلات نیروهای حجمی را شنیدم از طریق مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در حال پیگیری هستم و با ایشان نیز صحبت کرده ام و مهندس عالیپور نیز قول همکاری داده اند که تلاش شود در روزهای آینده مشکل نیروهای حجمی نفت گچساران پیگیری و حل شود.

به گزارش آوای جنوب ؛ رسیدگی جدی به عدم اجرای مصوبه یکسانسازی حقوق، می تواند به عنوان یکی از مهمترین برنامه های کاری نمایندگان شهرستانهایی باشد که بیشترین نیروی کارگری را در حوزه صنعت نفت و انرژی دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مهران مقیمی گفت:

    باسلام خدمت اقتصاد دان بزرگ ومیر شکار باوی جناب دکتر جریان صدو هفتاد نفری که پروندشان جهت گرفتن شماره به اهواز رفته بود وجنابعالی زحمتشو کشیدی به کجا کشیده شد خدا میدونه که حق من وامثال من خورده شده وما همه ممنون ومدیون جنابعالی هستیم به امید دیدار وخبر خوش

  2. مهدی گفت:

    اقای نماینده قبل از انتخابات خیلی قشنگتر حرف میزیدی برای حل مشکل ….

  3. محمد گفت:

    اقای تاجگردون قبل از انتخابات خیلی با دقت جوابگو بودن چه بسا قولهایی هم به کارگران دادند ولی افسوس…..

  4. نورون دیل گفت:

    آقای تاجگردون شما توانایی و قدرت حل این مشکل را دارید.منتها از دیگر نمایندگان مناطق نفتخیز هم بخواهید که بیخیال نباشند و با حضرتعالی در این خصوص همکاری نمایند.ان شاآله این مشکل بزودی توسط شما حل خواهد شد و برای همیشه کارگران زحمتکش نفت دعا گوی شما نماینده دلسوز خواهند بود.

  5. روزگار گفت:

    هیچ کاری نیکنی

  6. ناشناس گفت:

    سلام من کارگر شرکت بهربرداری,نفت وگاز غرب هستم..کارگر اشپزخانه..نیروی,حجمی هستم.. حقوق..کم… امنیت..شغلی,ندارم…نه..پاداش..نه اضافه…نه..هیچیز دیگه ای,..شامل ما…نمیشود…هیچکس…هم…پیگیر…تبدیل..وضعیت..ما هم نیست..از,دولت انتظار دارم دارم پیگیری,کند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president