آوای جنوب

واکنش تاجگردون به تهرانیزه شدن هیات رییسه فراکسیون امید/ هیچ جریانی در حال حاضر اکثریت مجلس را ندارد

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در خانه ملت درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر خروج فراکسیون امید از اکثریت با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه گفت:

تاجگردونعضو هیات رییسه موقت فراکسیون امید مجلس دهم می گوید در روز انتخابات هیات رییسه مجلس مشخص خواهد شد کدام جریان اکثریت است.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در خانه ملت درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر خروج فراکسیون امید از اکثریت با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه گفت:جلسات فراکسیون امید از اکثریت خارج نشده است، در لیست فراکسیون اصولگرایان نیز در بهترین حالت ١٢١نفر حضور دارند.

وی تصریح کرد: هیچ کدام از این دو جریان در حال حاضر اکثریت را ندارند و فراکسیون اکثریت در روز انتخابات هیات ریسه مشخص خواهد شد.

‎عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین در رابطه با برخی اظهارنظرها مبنی بر تهرانیزه شدن هیات رییسه فراکسیون امید و انتقاد به عدم حضور زنان در این فراکسیون گفت: این قبیل اظهارات را قبول ندارم چرا که هیات رییسه با رای گیری انتخاب شده‌اند.

تاجگردون افزود: در حال حاضر خانم‌های عضو فراکسیون ده نَفَر هستند و قطعا در رقابتی که۱۰۰ نفر از لیست حضور دارند، وقتی فقط ۴ نفر از خانم ها کاندید می شوند طبیعتا شانس رای آوری پایین است. اگر قرار بر رای آوردن بود باید لااقل یکی از آنها رای می آورد و این ربطی به تهرانی و غیر تهرانی بودن ندارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president