آوای جنوب

مدیرعامل پارس جم: با حمایت تماشاگرانمان نفت گچساران را شکست می دهیم و صعود می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ورزشی پارس جم گفت: پارس جم مدعی اول صعود به لیگ آزادگان است.

آوای جنوب؛

بهرام رضاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در جم با اشاره به صعود تیم پارس جم به مرحله پلی آف لیگ آزادگان اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جم با ارائه بازی‌های بسیار خوب و تماشایی و کسب امتیازات مورد نیاز به مرحله پلی آف لیگ دسته دو صعود کند و اکنون در آستانه صعود به لیگ آزادگان هستیم.

وی افزود: تیم پارس جم، از ابتدای شکل‌گیری تاکنون با نظم و انضباط در راستای اعتلای نام استان بوشهر و شهرستان جم فعالیت کرده و همواره مسابقات خانگی تیم پارس جم با حضور پرشور تماشاگران برگزار شده است.

مدیر عامل باشگاه ورزشی پارس جم خاطر نشان کرد: پارس جم با حضور در لیگ آزادگان، جزو تیم‌های مدعی خواهد بود و از هم‌اکنون برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم و این مهم دور از دسترس نیست.

رضاییان تصریح کرد: اگر بدشانسی نمی‌آوردیم به طور مستقیم به لیگ آزادگان صعود می‌کردیم و البته در شرایط کنونی نیز شانس بسیار بالایی داریم و با حمایت تماشاگران صعود می‌کنیم.

وی ابراز داشت: بازی رفت پارس جم و نفت و گاز گچساران در تاریخ ۴ خرداد در ورزشگاه جم برگزار می‌شود و باید در دیدار رفت، نتیجه‌ای بگیریم که با خیال راحت به زمین حریف برویم.

رضاییان بیان کرد: مهدی پاشازاده سرمربی پارس جم از مربیان کاربلد و توانمند فوتبال کشورمان است و امیدواریم با کسب امتیازات باقی مانده بتوانیم به لیگ آزادگان و نهایتا لیگ برتر کشور صعود کنیم.

وی یادآور شد: اگر بر اساس برنامه‌ریزی پیش برویم، یکسال دیگر در چنین روزهایی می‌توانیم جشن صعود به لیگ برتر بگیریم که امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی محقق شود.

مدیر عامل پارس جم گفت: تیم فوتبال پارس جم با هشت گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و به فضل خدا با همین اقتدار به دیدار پلی آف می‌رویم و برای صعود می‌جنگیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president