کد خبر : 20855
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 21:00

توقیف خودروی پژو با بیش از ۴۲ میلیون ریال خلافی در گچساران

توقیف خودروی پژو با بیش از ۴۲ میلیون ریال خلافی در گچساران

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد-فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد. آوای جنوب؛ “سرهنگ علی کرم بازیان” بیان داشت: مأموران پلیس راه گچساران-شیراز حین کنترل خودروهای عبوری این محور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را توقیف کردند. وی افزود:

توقیف خودروگروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد-فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد.

آوای جنوب؛

“سرهنگ علی کرم بازیان” بیان داشت: مأموران پلیس راه گچساران-شیراز حین کنترل خودروهای عبوری این محور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را توقیف کردند.

وی افزود: با استعلام سوابق خودروی مذکور مشخص شد این خودرو دارای ۴۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که پس از توقیف برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
بازیان ضمن توصیه رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت ها به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، به ماده قانونی توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری می شود.۲۰۸۵۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.