آوای جنوب

انتقاد شدید خبرنگاران از تعطیلی حوزه رسانه ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد/ از مدیرکل دولت تدبیر انتظار دیگری داشتیم

برخی از خبرنگاران در این نشست از بی توجهی ” رضا دهبانی ” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به حوزه رسانه ها انتقاد کردند

خبرنگاراننشستی با حضور مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد با مسؤولان و مدیران رسانه‌ها به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بمناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد که انتقادات شدید برخی رسانه ها از عملکرد مدیرکل ارشاد را بهمراه داشت.

آوای جنوب؛

در این نشست که در خصوص موضوعات مختلفی سخن در آن به میان آمد یکی از این موضوعات در خصوص ارتباط کم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اصحاب رسانه بود.

برخی از خبرنگاران در این نشست از بی توجهی ” رضا دهبانی ” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به حوزه رسانه ها انتقاد کردند.

این خبرنگاران گفتند که در دوران مدیریت قبل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توجه بهتری به حوزه رسانه ها می شد.

منتقدان به عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی خانه مطبوعات در این استان و موضوعات مرتبط با رسانه ها بشدت اظهار نارضایتی می کردند.

دست اندرکاران رسانه های منتقد می گفتند که از زمان مسوولیت مدیرکل جدید که بیش از یکسال و نیم از آن می گذرد هیچ تلاشی از سوی وی برای ساماندهی و توجه به مشکلات رسانه ها در این استان صورت نگرفته است.

منتقدین از بی توجهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به آنها بشدت گله مند بودند و تاکید داشتند از مدیر ارشاد دولت تدبیر و امید در این استان توقعات بیشتری می رفت که به هیچ عنوان برآورده نشده است.

مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه مدیرکل ارشاد باید با تمامی رسانه ها نشست های ویژه ای برگزار کند ، اظهارداشت: برگزاری نشست ها برای رفع دغدغه های خبرنگاران ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تلاش کرد پاسخ دغدغه های خبرنگاران منتقد خود را بدهد اما مورد پذیرش منتقدان رسانه ای اش واقع نشد.

” رضا دهبانی ” گفت: از اینکه منتقدان در نشست با مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد انتقادات خود را مطرح می کنند برای خود ما جوای سوال است.۲۰۶۸۹

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president