آوای جنوب

فینال لیگ برتر هندبال در انتظار نفتی های گچساران / گچسارانی ها سنگ تمام گذاشتند

فینال لیگ برتر هندبال در انتظار نفتی های گچساران / گچسارانی ها سنگ تمام گذاشتند

در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال کشور تیم نفت و گاز گچساران با شکست کفش ملی راه فینال را هموارتر کرد.

 آوای جنوب؛

براساس این گزارش، عصر چهارشنبه در سالن پدخندق گچساران دوتیم هندبال نفت و گاز گچساران و کفش ملی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیحه ۳۲ بر۲۶ به سود نفتی های گچساران به پایان رسید.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی بایستی روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ۹۵در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی میزبان کفش ملی تهران باشد تا تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

در فردوس نیز تیم‌های منیزیم و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان شهداد مرتجی توانستند با پیروزی ۱۹ بر ۱۵ برابر میهمان خود به دیدار نهایی لیگ برتر صعود کنند.

مهمترین رویداد بازی دو تیم نفت و گاز گچساران و کفش ملی تهران حضور پرشور تماشاگران گچساران و تشویق های بسیار این تیم بود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کرد.

صعود تیم هندبال نفت و گاز گچساران به فینال لیگ برتر کشور یک رویداد تاریخی برای گچسارانی محسوب می شود که پس از سال ها در رشته ورزشی به این اتفاق مهم دست پیدا کنند.

حضور درصد زیادی از بازیکنان بومی در این تیم نشان دهنده رشد و پیشرفت بازیکنان بومی استان در این رشته ورزشی است که انتظار می رود با حمایت مسئولان این استعدادها مورد توجه بیشتری قرارگیرند.

در حال حاضر در گچساران کمپین حمایت تا صعود تلاش بسیاری برای حمایت از بازیکنان تیم های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران دارد و در همین راستا بسیاری از مسئولان شهرستان و استان آمادگی خود را برای حمایت از این تیم های در این بازی های حساس اعلام کرده اند.

بازی آینده تیم هندبال نفت و گاز گچساران مقابل کفش ملی روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ در سالن پدخندق نفت برگزار می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president