آوای جنوب

امام جمعه گچساران خطاب به عدل هاشمی : نکند شما در بین دیگران خود را سست و بی‌اثر کنید

وی خطاب به هاشمی منتخب مردم کهگیلویه در مجلس گفت: امروز روز شما پاسداران است پاسدار باید چنان محکم باشد که هیچ کس نتواند او را زمین زده و متزلزل کند

امام جمعهامام جمعه گچساران با اشاره به خصوصیات یک نماینده و مسؤول خوب گفت: مهم‌ترین خصیصه یک نماینده و مسؤول، انقلابی بودن و ولایتمداری است.

آوای جنوب؛سید حسن آرمند

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی پیش از ظهر امروز در مراسم همایش امامان جمعه دائم و موقت استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: این نام‌گذاری‌ها بیانگر این حقیقت است که پاسداران و جانبازان از مکتب رسول اکرم (ص) درس عزت و کرامت آموختند و با تأسی به نهضت عاشورا و درک مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره حضوری به موقع داشته‌اند.

امام جمعه گچساران تأکید کرد: پاسداران و جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی و عمران، صنعت و آبادانی کشور دست به خلق حماسه‌های بزرگی زدند.

وی خطاب به هاشمی منتخب مردم کهگیلویه در مجلس گفت: امروز روز شما پاسداران است پاسدار باید چنان محکم باشد که هیچ کس نتواند او را زمین زده و متزلزل کند.

حجازی خاطرنشان کرد: مجلس جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی دارد و نکند شما در بین دیگران خود را سست و بی‌اثر کنید.

امام جمعه گچساران ولایی و انقلابی بودن را بهترین ویژگی یک مدیر در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مدیریت و مدیر بودن در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار است و باید یک مدیر ویژگی ولایی بودن، انقلابی، با تدبیر و در مسیر ولایت حرکت کردن را اصل مدیریت خود قرار دهد.

حجازی با بیان مطلبی مبنی بر اینکه اگر مسؤولان تمام خواسته ائمه جمعه از دفاتر تا ساخت مصلاها و دیگر مسائل را برطرف کنند ولی در مسیر ولایت حرکت نکنید جایگاهی نزد امامان جمعه ندارند، افزود: ولایتمداری مهم‌ترین خصیصه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president