آوای جنوب

شکست نفت گچساران؛تلنگری به آنهایی که پسران نفتی را ندیدند/اما نفت همچنان جاریست

هواداران سپیدرود که از چند روز قبل تعداد زیادی شیپور برای بازی با نفت و گاز آماده کرده بودند امروز با آوردن این شیپورها به استادیوم جو سنگینی را بر علیه تیم حریف ایجاد کردند

فوتبالدرادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار تماشایی باشکست تیم نفت و گاز گچساران مقابل سپیدرود رشت کار این تیم به هفته پایانی کشیده شد.

آوای جنوب؛

براساس این گزارش، عصر یکشنبه در استادیوم عضدی رشت دو تیم سپیدرود رشت و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

شاگردان یوسف نادریان در حالی در این بازی به مصاف حریف مدعی خود رفتند که این تیم از امتیاز بزرگ میزبانی و هوادارانش به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

شرایط ورزشگاه عضدی رشت به گونه ای بود که بیش از شش هزار تماشاچی متعصب این شهر با شیپورهایی معروف آفریقایی خود یکصدا تیم خود را تشویق می کردند.

بازیکنان نفت و گاز گچساران که در این بازی برای گرفتن امتیاز به میدان رفته بودند از همان ابتدای بازی با دریافت گل اول تلاش خود را برای جبران به کار گرفتند که باردیکر در دقیقه ۱۰ بازی صحنه مشکوک به آفساید را داور بازی اعلام نکرد و میعاد یزدانی توانست گل دوم را نیز در دروازه نفتی ها بنشاند.

این در حالی است که تشویق یکپارچه هواداران رشتی تیم سپیدرود به گونه ای بود که حتی صدای نیمکت تیم نفت به گوش بازیکنان نمی رسید.

در این بازی زیبا که سرشار بود از شور و تشویق تماشاگران رشتی ، هردو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران مجتبی فرهادی، بهزاد داودی، اشکان بخشی ، محسن یکه روستا، علی کرمی، رضا قیالی، نبی اسدی، حسام مقصودی، محمد دلارا، عباس کندل، قائم اسلامی خواه به میدان رفتند.

همچنین تعویض های تیم نفت در این بازی سامان نورمحمدی به جای عباس کندل، سهیل صالحی به جای علی کرمی، علی رعیت هم به جای محسن یکه روستا به میدان رفت.

علی رعیت بازیکن تازه به میدان آماده تیم فوتبال نفت توانست در دقیقه ۸۵ بازی یک پنالتی را به سود نفت بگیرد که قائم اسلامی خواه ضربه پنالتی را تبدیل به تنها گل نفت کرد.

هرچند داوری این بازی حساس گاها تحت تاثیر حضور پرشور هواداران با شیپورهای معروف خود قرار می گرفت و حتی در یک صحنه حساس زمانی که علی رعیت موقعیت گلزنی داشت از سوی داور اعلام آفساید شد.

با این نتیجه نفتی های گچساران بایستی منتظر بازی آخر خود در گچساران با شهرداری بندرعباس ونیم نگاهی نیز به بازی حساس سپیدرود رشت و بادران تهران در رشت داشته باشند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حال حاضر با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل ۲ در رده سوم جدول رده بندی بعد از تیم های بادران تهران و سپیدرود رشت قراردارد.

بازی بعدی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۵ در ورزشگاه شهدای نفت مقابل شهرداری بندرعباس به میدان خواهد رفت.

سرمربی نفت گچساران : مردم گچساران نگران نباشند

نادریان

سرمربی نفت وگاز : با برد مقابل شهرداری بندر عباس به پلی آف می رویم .

یوسف نادریان سرمربی نفت وگاز در گفتگوی اختصاصی با دی اسپورت گفت :

قبل از اینکه در مورد مسابقه صحبت کنم باید از بازیکنان زحمتکش و پرتلاش تیم خودم که انصافا در بازی امروز تمام توان خود را گذاشتند تشکر کنم.

نادریان درباره شرایط بازی نیز گفت : مسابقه زیبا و تماشاگر پسندی انجام دادیم ولی در اثر یک اشتباه در همان ۳ دقیقه اول بازی گل را دریافت کردیم ولی بعد از از این گل بازی را در دست گرفتیم و حتی می توانستیم در همین نیمه یک گل به ثمر برسانیم که متاسفانه گل دوم را نیز دریافت کردیم .

وی در ادامه گفت : نیمه دوم انتحاری بازی کردیم ، چون باخت سه بر صفر هیچ فرقی با دو صفر نمی کرد و به همین دلیل ۴ مهاجمه به کار ادامه دادیم و در نهایت در دقیقه ۸۵ نیز به گل رسیدیم و به غیر از این گل چند موقعیت نیز بدست اوردیم که با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد.

سرمربی با اخلاق تیم نفت وگاز در مورد هوادران رشتی نیز گفت : به مردم رشت و تماشاگران پرشور سپیدرود تبریک می گویم واقعا امروز جو وحشتناکی را در استادیوم ایجاد کردند و همین تا حدودی روی بازیکنان جوان ما تاثیر گذاشت .

نادریان در پایان تاکید کرد :مردم و هوادارن خونگرم گچسارانی نگران نباشند چون ما با هر نتیجه ای تیم بندرعباس را شکست دهیم به پلی آف می رویم و انشالله اگر بازی هفته بعد سپید رود و بادران در رشت مساوی شود ، تلاش می کنیم با تفاضل گل بالا به عنوان تیم اول صعود کنیم .

حواشی دیدار سپیدرود رشت-نفت و گاز گچساران

سپیدرود در یک دیدار شش امتیازی عصر امروز در رشت موفق به شکست دادن نفت و گاز گچساران شد

بسپیدرود امروز نفت و گاز را در رشت با شکست بدرقه کرد تا در هفته پایانی سرنوشت صعود به دستان خودش بیافتد.در این مطلب حواشی این دیدار را از نگاه خبرنگار “دی اسپورت” خواهید خواند:

-علی رغم همزمانی بازی سپیدرود با بازی های حساس لیگ برتر امروز بیش از ۱۰ هزار هوادار سپیدرودی به استادیوم عضدی آمدند و به حمایت از تیم شان پرداختند.استقبال از بازی امروز سپیدرود به حدی بود که قبل از شروع بازی شاهد شکل گرفتن صف های طویل جلوی درب های استادیوم عضدی بودیم.

-هواداران سپیدرود که از چند روز قبل تعداد زیادی شیپور برای بازی با نفت و گاز آماده کرده بودند امروز با آوردن این شیپورها به استادیوم جو سنگینی را بر علیه تیم حریف ایجاد کردند.این شیپورها باعث شد تا همگان یاد شیپورهای ووووزلا که در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی مورد استفاده قرار می گرفت بیافتند.

-بازیکنان نفت و گاز هنگام ورود به زمین بنر بزرگی که روی آن نوشته شده بود “سردار جنگل افتخار ایران” به دست داشتند.همچنین سرمه ای پوشان گچسارانی قبل از شروع بازی مورد تشویق هواداران سپیدرود قرار گرفتند.

-در بین دو نیمه شاهد ورود نادر دست نشان سرمربی صنعت نفت آبادان به جایگاه ویژه استادیوم عضدی بودیم.دست نشان که تیمش پس فردا دیدار حساسی با داماش پیش رو دارد فرصت حضور در رشت را غنیمت شمرد و بازی امروز سپیدرود-نفت و گاز را از نزدیک مشاهده کرد.همچنین ثابت قدم شهردار رشت نیز امروز در جایگته ویژه نظاره گر بازی سپیدرود-نفت و گاز بود.

-بازیکنان نفت و گاز در چند صحنه به داور بازی شدیدا اعتراض داشتند.آنها پس از گل دوم سپیدرود با حمله به سمت کمک داور اعتقاد به آفساید بودن گل سرخ های رشت داشتند.

-در هنگام تعویض سهیل حق شناس کاپیتان تمام نشدنی سپیدرود سرمربی نفت و گاز گچساران در حرکتی قابل تحسین با کف زدن به این فوروارد گلزن سپیدرود خسته نباشید گفت.همچنین در لحظه خروج حق شناس از زمین مسابقه تمام استادیوم از سکوها تا حاضران در جایگاه ویژه با ایستاده کف زدن از کاپیتان حق شناس تقدیر کردند.

-در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد مصدومیت جزیی داور میدان بودیم که این موضوع باعث ایجاد وقفه در بازی شده بود.قاضی میدان در ادامه با تعویض کفش هایش به قضاوت خود ادامه داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president