آوای جنوب

به همت کانون قلم‌چی ؛ یدالله مرادی و فرماندار گچساران در قاب یک تصویر

اما مهمتر از این خنده های یدالله مرادی و عبدالرحیم رحیمی از دو طیف سیاسی شهرستان بود که در بالای جایگاه در کنار هم بودند

DSC_1152شب گذشته مراسم ضیافت بعثت ویژه گرامیداشت مقام معلم به همت کانون قلم‌چی گچساران و با حضور فرهنگیان و مسئولانی از جمله فرماندار گچساران، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و همچنین خبرنگاران برگزار شد.

آوای جنوب/ تصاویر تارا کاظمپورDSC_1155

در این برنامه مسئول کانون قلم‌چی گچساران طی سخنانی به نقش کانون قلم‌چی در ارتقای سطح اموزش دانش‌آموزان و نقش موازی نه معارض این کانون با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در حال حاضر یک‌هزار و ۲۸۹ دانش‌آموز بورسیه داریم که ۶۱۳ نفر از این امار ساکن روستاها هستند.
یدالله مرادی تصریح کرد: از ۶۱۳ نفر ۵۶ نفر نوع دوم بورسیه هستند که از ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان به صورت ماهانه به آنها کمک نقدی می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشگویی سال گذشته مبنی بر افزایش رتبه‌های زیرهزار کنکور در گچساران خطاب به فرماندار گچساران گفت: آقای رحیمی امسال دوبرابر دانش‌آموزان سال گذشته رتبه زیر هزار خواهیم داشت و شما خودتان را برای اهدای ۷۰ جایزه بر اساس قول داده شده آماده کن.

فرماندار گچساران در ادامه این سخنان با ادبیاتی صمیمی به شوخی گفت: پول شام امشب همه این افراد را تقبل می‌کنم، اما جایزه را نه.
رحیمی ادامه داد: من بدشانسم می‌دانستم این شام را بخوریم باید چیزی پس بدهیم اما ما خوشحال هستیم این افزایش و پیشرفت حاصل شده است.
اما مهمتر از این خنده های یدالله مرادی و عبدالرحیم رحیمی از دو طیف سیاسی شهرستان بود که در بالای جایگاه در کنار هم بودند.DSC_1106 DSC_1089 DSC_1084 DSC_1107 DSC_1152 DSC_1161 DSC_1172 DSC_1174 DSC_1180 DSC_1182 DSC_1184 DSC_1185 DSC_1189

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president