آوای جنوب

حجت الاسلام خدری وارد عمل شد/ پایان اعتصاب در بازار گناوه

منتخب مردم بوشهر، گناوه ودیلم دردهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه هایی که درمجلس دهم مدنظر و دنبال می کنم، تشکیل فراکسیون مستقل استانهای مرزی است

خدریمغازه داران بازار تجاری گناوه که در هفته جاری به اعمال محدودیت های جدید برای کالای همراه ملوان (ته لنجی) اعتراض داشتند، با قول مساعد مسوولان برای رفع این مشکل از امروز (پنجشنبه) فعالیت خود را از سر گرفتند.

آوای جنوب؛

منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در دهمین مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع بازاریان این شهر آنان را متقاعد کرد تا زمان رفع مشکل در مراجع ذیربط، فعالیت های تجاری خود را ادامه دهند.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری با اظهار گله مندی از بازاریان نسبت به تعطیلی برخی مغازه ها گفت: این تعطیلی در شرایطی که مقام های ارشد و مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر حل شدن قضیه ته لنجی هستند، نیاز نبود و انتظار چنین حرکتی نداشتم.
وی افزود: قضیه ته لنجی بصورت موقتی حل و توافق نامه ای امضا شده که روند قانونی خود را طی می کند و زمان بر است اما بزودی اجرا می شود.
خدری اظهارکرد: درک می کنم تعطیلی ته لنجی که امرار و معاش مردم به آن وابسته است چه مشکلاتی برای شهرستان های ساحلی بوجود خواهد آورد.
وی گفت: در استان بوشهر تمام مسئولان استانی و شهرستان بشدت این قضیه را پیگیری کرده اند و چندین نشست در مرکز کشور انجام شده است.
خدری بیان کرد: بازار گناوه در سراسر ایران شهرت دارد و این تعطیلی امنیت و آرامش بازار را مخدوش کرده و نباید این اتفاق بیفتد.

خدری گفت: با رایزنی های بعمل آمده با سایر منتخبان استان های هم مرز با خلیج فارس به دنبال قانونمند کردن ته لنجی هستیم و این موضوع را در مجلس دهم مطرح می کنیم تا به تصویب برسد.
در این ارتباط تخلیه محموله شناورهای باری در بندر گناوه نیز آغاز شده است.
بندر گناوه در شمال استان بوشهر بیش از یک هزار فروند شناور باری دارد که با سفر به کشورهای عرب حوزه جنوبی خلیج فارس در امر دریانوردی فعالیت دارند و هر شناور در سفرهای دریایی هشت تا ۱۰ملوان را به همراه دارد.
بازار گناوه که بر پایه کالاهای وارداتی به این بندر و داد و ستد این اجناس شکل گرفته دارای دهها مجتمع تجاری با بیش از چهار هزار باب مغازه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president