آوای جنوب

تجلیل از ۲۰۰ معلم نمونه گچسارانی + تصاویر

DSC_0943۲۰۰ معلم نمونه گچسارانی به مناسبت هفته معلم روز چهارشنبه در آیینی با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

آوای جنوب / تصاویر تارا کاظم پور

در این مراسم که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و با حضور مسئولان و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد از ۲۰۰ فرهنگی برگزیده جشنواره‌های استانی و ملی، مسابقات استانی و کشوری و معلمان نمونه تجلیل و قدردانی شد.
در این آیین سه کتاب از آثار فرهنگیان شهرستان گچساران با نام های ‘باد موهای بنفشه را بُرد’ اثر حسن بهرامی، ‘الگوریتم مقدماتی و پیشرفته’ اثر صابر اسدی و مهدی بهرامی و ‘احیای قلبی و تنفسی نوزادان’ اثر فاطمه الله کرم پور رونمایی شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آیین، گفت: استاد مرتضی مطهری تبلور اندیشه و تفکر ناب اسلامی است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به نقش ارزنده شهید مطهری در دو مقوله اجتماعی و فرهنگی، افزود: آثار علمی به جا مانده از این فیلسوف می تواند چراغ راه انسان های آزاداندیش در هر سنی باشد.
وی بیان کرد: شخصیت استاد مطهری به عنوان پیوند دهنده حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس الگویی برای تمام جوانان ایران اسلامی در برهه کنونی و نسل های آینده است.
پورالحسینی اظهار کرد: شهید مطهری به عنوان سکاندار جنگ نرم با اندیشه مارکسیسمی غرب مقابله کرد و در حالی که از استادان مطرح دانشگاه بود با نگارش کتاب داستان راستان گامی مهم به سوی پرورش اسلامی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برداشت.
وی از معلمان خواست با مطالعه کتاب های ارزشمند استاد مطهری در پربار کردن آموزش های مدارس و ترویج هر چه بیشتر اندیشه انسان ساز اسلام سهیم باشند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته به عنوان الگوی نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد به گونه‌ای که در تمامی شاخص‌ها مقام برتر را کسب کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام هفته معلم نامگذاری شده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران دو هزار معلم و ۲۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد.DSC_0943 DSC_0965 DSC_0957 DSC_0948 DSC_0976 DSC_0984 DSC_0990 DSC_0992 DSC_0999 DSC_1005 DSC_1007 DSC_1020 DSC_1026 DSC_1070

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president