آوای جنوب

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد: با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت

سعی می کنیم با دفاع از حقوق بیت المال اجازه کارشکنی و سوءاستفاده را به افراد ندهیم

مزارعیحجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: سال جدید را در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان دستگاه قضایی کشور با هدف اقدام و عمل مؤثر در کاهش جرایم، مقابله با کوه خواران و زمین خواران ادامه می دهیم و در این خصوص با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت و با قاطعیت با اخلالگران و متجاوزین به حریم انفال برخورد خواهیم کرد.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: در سال گذشته با اجرای قوانین در حوزه پیشگیری از جرایم خوشبختانه وضعیت مطلوبی نسبت به سالهای گذشته مشاهده کردیم و نتیجه آن کاهش حدود ۵ درصدی پرونده وارده به دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روزانه پیگیر مطالبات مردم و بررسی شکایات آنها از دستگاههای اجرایی هستیم و با رصد همه نهادهای دولتی و غیردولتی سعی می کنیم با دفاع از حقوق بیت المال اجازه کارشکنی و سوءاستفاده را به افراد ندهیم.

رییس شورای قضایی استان گفت: سال جدید را در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان دستگاه قضایی کشور با هدف اقدام و عمل مؤثر در کاهش جرایم، مقابله با کوه خواران و زمین خواران ادامه می دهیم و در این خصوص با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت و با قاطعیت با اخلالگران و متجاوزین به حریم انفال برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام مزارعی در ادامه گفت: در سال گذشته ۹۹ درخواست به کمیسیون عفو دادگستری وارد شده که از این تعداد با ۳۲ مورد آن موافقت شده است، همچنین در اولین جلسه سال جاری هفت پرونده به این کمیسیون وارد و با سه مورد آن موافقت شده است.

رییس کل دادگستری استان افزود: در سال گذشته دو هزار و ۸۹۰ نفر به دفتر ریاست دادگستری مراجعه کردند و به درخواست های آنان رسیدگی شده است .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president