آوای جنوب

به میزبانی شرکت نفت گچساران؛ دوره آموزش خبرنویسی خبرگزاری مهر در گچساران برگزار می شود

حبیبی نژادرئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران از برگزاری دوره خبرنگاری خبرگزاری مهر در این شرکت خبرداد.

آوای جنوب؛

ساسان حبیبی نژاد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دوره آموزشی با مشارکت خبرگزاری مهر و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز سه شنبه ۲۴ فروردین سال جاری در این شرکت برگزار خواهد شد.

حبیبی نژاد تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف بالابردن توان خبرنگاران حوزه نفت و گاز مناطق نفتخیز جنوب و شهرستان گچساران با دعوت حجت پیری از دبیران برجسته خبرگزاری مهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه نفت و گاز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، عنوان کرد: بالابردن توان علمی خبرنگاران این حوزه یکی از مهمترین برنامه های روابط عمومی های مناطق نفتخیزاست.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران افزود: این دوره با همکاری دفتر خبرگزاری مهر گچساران و ادارات روابط عمومی، امور ورزش و آموزش نفت و گاز گچساران به پاس تلاش های فراوان خبرنگاران این حوزه برگزار خواهد شد.

حبیبی نژاد تاکید کرد: تلاش های بسیاری برای برگزاری هرچه با کیفیت تر این دوره صورت گرفته و امیدواریم شرکت کنندگان با گذراندن موفقیت آمیز این دوره گواهینامه معتبر از سوی خبرگزاری مهر را دریافت کنند.

وی همچنین از ثبت نام بیش از ۴۰ نفر در این دوره آموزشی خبرنگاری خبرداد و افزود: با توجه به استقبال خوبی که از نخستین دوره خبرنگاری مناطق نفتخیزجنوب شده، دوره های دیگری را نیز در طی سال برای خبرنگاران مناطق نفتخیز و گچساران برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره خبرنگاری خبرنگاران مناطق نفتخیز جنوب به میزبانی نفت و گاز گچساران روز سه شنبه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president