آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی : برای خدمت‌رسانی هیچ تفاوتی بین چهار نفری که در رده معقول بودند نیست/کدورت‌ها و تنش‌های انتخابات فراموش شود

حق قانونی معترضین پیگیری اعتراض بود و جای هیچ گونه گلایه‌ای به هیئت نظارت نیست از این جهت که به قانون عمل کردند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کدورت‌ها و تنش‌های انتخابات باید فراموش شود.

آوای جنوب؛

خبرگزاری فارس: کدورت‌ها و تنش‌های انتخابات فراموش شود

به نقل از سایت فرمانداری شهرستان بویراحمد، فرماندار بویراحمد و اعضای هیئت اجرایی شهرستان بویراحمد ضمن دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی اعتبار‌نامه نمایندگی خبرگان رهبری ایشان را به وی تقدیم کردند.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این دیدار ضمن خدا قوت و خسته نباشید به تمام دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی استان و شهرستان بویراحمد با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و حلول سال شمسی ۹۵ با اشاره به برخی ناملایمات و توهین‌ها در ایام انتخابات اظهار کرد: بنده از طرفداران آمدن بازرس به شهرستان بویراحمد بودم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات نسبت به سال‌های گذشته تقلب و تخلف کمتر بوده، گفت: با آمدن بازرسان و بازشماری مجدد شعب اخذ رای بر صحت انتخابات صحه گذاشتند و اعضای هیئت اجرایی خیالشان آسوده باشد که خطایی صورت نگرفته است.

وی اذعان کرد: به همه کاندیدای انتخابات توصیه می‌کنم که روز پایان دادن به کدورت‌ها و تنش‌ها است لذا اگر بی‌ادبی و بی‌حرمتی صورت گرفته باید فراموش شود و الان در شرایط کنونی به فکر آینده باشید.

ملک‌حسینی در ادامه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استانی بود که تیک امنیتی خورد، گفت: خوشبختانه نیروهای امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی در ایام انتخابات خوب عمل کردند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از عملکرد هیئت‌ نظارت تصریح کرد: حق قانونی معترضین پیگیری اعتراض بود و جای هیچ گونه گلایه‌ای به هیئت نظارت نیست از این جهت که به قانون عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات و کسب رتبه دوم کهگیلویه و بویراحمد نشان از این دارد که انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شد.

ملک‌حسینی اذعان کرد: اینکه در برخی محافل و جوامع مطرح می‌شود که آرا با پول خریداری شده توهین به جامعه است چرا که کهگیلویه و بویراحمد شایسته این توهین‌ها نبوده و نیست.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی هیچ تفاوتی بین چهار نفری که در رده معقول بودند نیست، تصریح کرد: همین که با شعارهای انتخاباتی خود مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند جای تشکر و قدردانی دارد و برای تمامی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت داریم.

ملک‌حسینی در پایان تاکید کرد: حرمت‌ها باید حفظ شود و به انتظار آینده پاک برای خود و دیگران باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president