آوای جنوب

تشییع باشکوه پیکر عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در یاسوج+تصاویر

به گزارش آوای جنوب ؛تلاشهای این دانشجوی عدالت‌خواه در خصوص پیگیری مسائل اساسی اقتصادی کشور و مطالبه جدی و تخصصی از مسئولان به ویژه در…

-۱۴۴۵۱پیکر عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی در یاسوج تشییع شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز و با حضور گسترده مردم شهر یاسوج، دانشجویان و اساتید و فعالان دانشجویی، پیکر مرحوم محمدجواد جلال‌فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که در محل آرامستان شرف‌آباد شهر یاسوج برگزار شد محمد جهانبخش دبیر جنبش عدالتخواهی استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مرحوم محمدجواد جلال‌فرد اظهار کرد: این بسیجی عدالتخواه همه وقت خود را برای ترویج گفتمان عدالتخواهی در استان و در سطح کشور صرف کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این جوان ولایی یکی از مخالفین سرسخت اشرافی‌گری بود که در اعتراض به قراردادهای نگین در جلوی وزارت نفت دست به اعتراض زد.

جهانبخش گفت: این جوان ولایی و انقلابی اولویت‌های نظام اسلامی را به خوبی تشخیص می‌داد و عدالت اجتماعی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی افزود: دغدغه‌های عدالتخواهی مرحوم جلال‌فرد مربوط به یک مکان خاص و جغرافیای خاصی نبود و در هر کجا حضور داشت این موضوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار می‌داد.

جهانبخش به دیگر فعالیت‌های این دانشجوی بسیجی و عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواهی اشاره کرد و گفت: کمیته‌ای به نام مطالبات حق مسکن مردم در لبیک به فرمان رهبری تشکیل داد که هدف کمک و خدمت و احقاق حقوق مردم مستضعف و حاشیه‌نشین‌ها بود.

در ادامه ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی این ضایعه را برای جنبش عدالتخواهی بسیار سنگین دانست و گفت: این چنین جوانانی پرورش یافته مکتب زیارت عاشورا و هیئت‌های مذهبی بود.

وی گفت: جلال‌فرد مبارزی شجاع بود و در سطح کشور از نیروهای مبارز و انقلابی شناخته شده در حیطه عدالتخواهی به شمار می‌رفت.

به گزارش آوای جنوب ؛تلاشهای این دانشجوی عدالت‌خواه در خصوص پیگیری مسائل اساسی اقتصادی کشور و مطالبه جدی و تخصصی از مسئولان به ویژه در حوزه مسکن، تکمیل طرح مسکن مهر، معضلات مدیریت شهری و محیط زیست، جزو معدود فعالیت‌های درخشان کارکردی دانشجویی بعد از انقلاب بود که جلال فرد نقش بسزایی در آن داشت.

نطق مطالبه گرانه روز ۱۶ آذر ۹۴ در دانشگاه شریف به نمایندگی جنبش عدالتخواه در جلسه با آقای روحانی، تهیه فیلم های مشکلات مسکن مهر برای برنامه «تاثریا» تلویزیون و سایر موضوعات…، اقدام عملی تجمع مقابل وزارت نفت در اعتراض به الگوی جدید قراردادهای نفتی و پرداخت هزینه مادی و فیزیکی، از دیگر فعالیت های ارزنده مرحوم جلال فرد بود.

تصاویر: ابراهیم عزیزی

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سید گفت:

    خدا رحمتش نمایدوبه بازماندگان صبرعنایت فرماید,به خانواده محترم جلال فر و کنسوبین تسلیت عرض مینمایم,سیدسعادت الله حسینی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president