آوای جنوب

ظهر امروز در بیمارستان یاسوج

درگذشت محمدجواد جلال فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور

جلال-فردمحمدجواد جلال فرد، عضو شورای مرکزی، سخنگو و دبیر کمیته حق مسکن جنبش عدالتخواه دانشجویی که به علت عارضه قلبی به کما رفته بود، درگذشت.

آوای جنوب؛

جلافرد ساکن یاسوج که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران تحصیل می‌کرد، ظهر امروز در بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج در گذشت.

بر اساس این گزارش، جلال‌فرد که از شب گذشته به دلیل التهاب عضلات قلب (میوکاردیت) در بخش CCU بستری بود، صبح امروز به بخش ICU منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای وی بی‌نتیجه ماند و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تلاشهای این دانشجوی عدالت‌خواه در خصوص پیگیری مسائل اساسی اقتصادی کشور و مطالبه جدی و تخصصی از مسئولان به ویژه در حوزه مسکن، تکمیل طرح مسکن مهر، معضلات مدیریت شهری و محیط زیست، جزو معدود فعالیت‌های درخشان کارکردی دانشجویی بعد از انقلاب بود که جلافرد نقش بسزایی در آن داشت.

نطق مطالبه گرانه روز ۱۶ آذر ۹۴ در دانشگاه شریف به نمایندگی جنبش عدالتخواه در جلسه با آقای روحانی، تهیه فیلم های مشکلات مسکن مهر برای برنامه «تاثریا» تلویزیون و سایر موضوعات…، اقدام عملی تجمع مقابل وزارت نفت در اعتراض به الگوی جدید قراردادهای نفتی و پرداخت هزینه مادی و فیزیکی، از دیگر فعالیت های ارزنده مرحوم جلالفرد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری جوان انقلابی و عدالتخواه مرحوم محمد‌جواد جلال‌فرد فردا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در قبرستان شرف آباد یاسوج برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president