آوای جنوب

رئیس اوقاف گچساران: توسعه حرم بی‌بی‌حکیمه(س) نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

بهمنیرئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: توسعه حرم امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در این شهرستان نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

آوای جنوب؛

فرزین بهمنی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار داشت: تجهیز و توسعه حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در گچساران از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه توسعه حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) بسیار ضروری است، افزود: این امام‌زاده در طول سال پذیرای زائران بسیاری از اقصی نقاط کشور است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران عنوان کرد: بارگاه مطهر این امام‌زاده در حال حاضر با مشکلات و کمبودهای بسیاری روبه‌رو بوده که ضروری است برای برطرف شدن مشکلات آن اقدام شود.

بهمنی‌آزاد گفت: متأسفانه بارگاه مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) از امکانات مناسب و مطلوب محروم بوده و انتظار می‌رود که مسئولان همکاری لازم را در زمینه توسعه حرم این امام‌زاده داشته باشند.

وی با اشاره به طرح توسعه حرم امام‌زاده بی بی حکیمه خاتون(س)، بیان کرد: تاکنون سه فاز از این طرح اجرا شده و چهارمین فاز آن به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: توسعه حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار بوده است.

بهمنی‌آزاد افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی روند اجرایی طرح توسعه حرم امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در شهرستان گچساران تسریع شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    درامد امسال عید را هزینش کنید اظاف میارید

  2. ناشناس گفت:

    اگر بجای این کنگره های بی بی حکیمه و هزینه های بیخود یک میلیاردی، این خرجهارو در احداث دیوارهای حایل به حرم و جاده پرپیچ و خم بی بی حکیمه میکردید دیگه نیازی به این هزینه ها و بودجه ها نبود.

  3. آینده نگر گفت:

    لطفا کنید درخواست جاده از طرف گناوه را بدهید،بهتر است تا این خط وخطوط خطرناک که زوار را آزار واذیت می کندبسته شود.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president