کد خبر : 18789
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 13:46

تشییع پیکرهای ۱۱۱ شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه از کهگیلویه و بویراحمد

تشییع پیکرهای ۱۱۱ شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه از کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با ایام فاطیمه پیکرهای ۱۱۱ شهید گمنام دفاع مقدس در ۱۷ استان کشور و ۶۱ نقطه تشییع می شود . آوای جنوب؛ سردار سید محمد باقرزاده در مصاحبه با اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: پیکر این شهدا در ماههای اخیر و در مناطق عملیاتی فاو، ام الرصاص، شلمچه، مجنون، شرق دجله،

شهداهمزمان با ایام فاطیمه پیکرهای ۱۱۱ شهید گمنام دفاع مقدس در ۱۷ استان کشور و ۶۱ نقطه تشییع می شود .

آوای جنوب؛

سردار سید محمد باقرزاده در مصاحبه با اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: پیکر این شهدا در ماههای اخیر و در مناطق عملیاتی فاو، ام الرصاص، شلمچه، مجنون، شرق دجله، زبیدات و کردستان عراق کاوش شده است.

وی گفت: پیکرهای مطهر شهدایی که در این ایام تشییع می شود قرار است در ۹ دانشگاه و دو حوزه علمیه، یک مرکز صدا و سیما، یک پارک موزه دفاع مقدس، یک سازمان قضایی نیروهای مسلح، یک فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین، ۸ پادگان نظامی و آموزشی و ۳۵ بوستان در سطح شهرها در ۱۷ استان کشور به خاک سپرده شوند.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته ۵۰۸ شهید دوران دفاع مقدس در عملیات جستجوی کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کاوش شده است، افزود: در این مدت همچنین ۱۵۰ شهید گمنام شناسایی و تحویل خانواده آنان شده است.

باقرزاده گفت: پیکرهای مطهر شهدا در استانهای تهران، اصفهان ،کهگیلویه و بویر احمد، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی ،خوزستان، زنجان، قزوین ، قم ، فارس ،‌گیلان ،‌مازندران ، مرکزی ، لرستان و همدان تشییع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.