آوای جنوب

روستای حماسه ساز پدخندق چشم انتظار ۸۰۰متر آسفالت+عکس

image_460_308بیش از ده ها سال از عمر زیرسازی های مکرر ۸۰۰متر جاده روستای سرآسیاب می گذرد و قیرهای ریخته شده در این جاده در پیچ وعده های مسئولان خاک خورد و ازبین رفت و مردم این روستا همچنان چشم انتظار ۸۰۰متر آسفالت هستند.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از خبرلنده، روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در فاصله ۴کیلومتری شهرلنده واقع شده است که سالهای سال است عملیات زیرسازی و قیرپاشی آن در چندین مرحله انجام شد ولی هرگز رنگ آسفالت داغ را بر خود ندید تا غبار سالها زیرسازی و قیرپاشی به فراموشی سپرده شود.

این روستا دارای جمعیتی بالغ بر ۲۰خانوار است که در مجاورت جاده اصلی لنده به روستای مالیشخ قرار دارد و تنها نیازمند ۸۰۰ آسفالت می باشد تا چشم انتظاری ۳۴ساله مردم در استفاده از جاده ای آسفالته را به عینه مشاهده نمایند.

*مسئولان به وعده های خود عمل کنند

نوریجان صالحی مادر سردار رشید اسلام شهید جانمحمد کریمی حماسه ساز پدخندق ضمن گلایه از مسئولان شهرستان لنده اظهارکرد: انتظار داریم مسئولانی که وعده های قبل و بعد از انتخابات را به ما دادند نسبت به آسفالت جاده روستای سرآسیاب همت گمارند.

وی افزود: چندین سال است که ساکنین روستای سرآسیاب به همه ادارات شهرستان لنده جهت حل معضل تاریخی این روستا که تنها ۸۰۰ متر آسفالت است مراجعه کردیم ولی هیچ وقت شاهد تبدیل شدن وعده آنان به عمل نبوده ایم.

*مسئولان به جای وعده و وعید های توخالی قدری به فکر حل مشکلات مردم باشند

مادر سردار شهید جانمحمد کریمی تصریح کرد: مسئولان نباید زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند و به جای وعده و وعید های توخالی قدری به فکر حل مشکلات مردم باشند.

*مسئولان با تکیه بر همدلی و همزبانی نسبت به حل مشکلات روستائیان توجه بیشتری کنند

ابوالقاسم مهربان دهیارروستای سرآسیاب لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده در خصوص آسفالت این جاده اظهارکرد: متاسفانه چندین سال است که مسئولان اداره راه و شهرسازی اقدام به زیرسازی و حتی اجرای عملیات قیرپاشی جهت آسفالت جاده این روستا کرده اند که بعد از زیر سازی و قیرپاشی به فراموشی سپرده می شود.

وی افزود: تا کنون بیش از سه بار شاهد تعریض، بازگشایی و زیرسازی کامل جاده روستای سرآسیاب به طول ۸۰۰متر می باشیم که در برهه ای از زمان گرم و پس از آن به فراموشی سپرده می شود.

دهیار روستای سرآسیاب تصریح کرد: البته به نعمت جمهوری اسلامی ایران شاهد عمران و آبادانی های خوبی در سطح روستا با همکاری خوب مردم و برخی از مسئولان از جمله اجرای طرح هادی، تعویض و انتقال شبکه آبرسانی روستا، تعویض و بهسازی شبکه برق روستا به همراه نصب روشنایی در کل روستا و نامگذاری و جدول گذاری روستا در چند سال گذشته بوده ایم.

وی تاکید کرد: بحث زیرسازی کامل محیط روستا نیز با همکاری خوب بخشدار مرکزی لنده تا کنون به شکلی شایسته انجام شد که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم شاهد آسفالت کامل محیط روستا باشیم.

مهربان اظهارکرد : امیدواریم مسئولان با تکیه بر همدلی و همزبانی نسبت به حل مشکلات روستائیان به عنوان قطب های مولد کشاورزی و دامداری و دامپروری توجه بیشتری نمایند و از مهاجرت آنان به شهر ها با ارائه خدمات رفاهی پیشگری نمایند.

روستای سرآسیاب لنده محل زادگاه سردار حماسه ساز پدخندن شهید جانمحمد کریمی و در فاصله ۲۱۲کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

گزارش: سید اسماعیل میری

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president