آوای جنوب

درخواست تاجگردون از شورای تامین شهرستان گچساران : چرا برخورد نمی کنید

امروز کسانی می گویند که ما می خواهیم صولت الدوله جدید بیاوریم ودر سخنان خود می گویند آقایان قشقایی اگر به تاجگردون رای بدهید خون ریخته می شود و شما ناموس ندارید

IMG_0037همایش بزرگ طایفه کی یوسفی با حضور نماینده شهرستانهای گچساران وباشت شب گذشته در تالار بهار برگزار شد.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع طایفه قائد یوسفی گفت :  خیلی خوشحالم که در انتخابات شرایطی فراهم شده که اقوام و طوایف خوب شهر گرد هم آمده اند ومن را حمایت می کنند این ابراز حمایت موجب تحکیم قلب ها به هم می شود این چیزی است که مانا وماندگار می باشد و امروز به خود می بالم که عامل وحدت جریان های سیاسی و طوایف ترک و لر و بهبهانی و بختیاری و اصفهانی و کرد و بندری و جنوبی شده ام.

وی در ادامه افزود :طایفه کی یوسفی اجباری ندارد که تاجگردون را حمایت کنند آنها نه نیازی دارند و نه ضرورتی ونه هیچ معامله ای صورت گرفته و فقط برای پیشرفت وآبادانی شهر و دیارشان از غلامرضا تاجگردون حمایت می کنند و اگر کسی بخواهد نماینده ای را انتخاب کند باید در ابتدا آن را ارزیابی کند و هر کسی که بخواهد وارد عرصه نمایندگی شود باید خودش را و گزارش عملکردش را برای مردم عرضه کند.
تاجگردون اظهار کرد : این روزها سوالی که بیشتر مردم از من می پرسند این است که آقای تاجگردون در این دوره اقوام ترک و لر ؛ اصلاح طلب و اصولگرا همه از شما و عملکرد چهار سال گذشته شما از شما حمایت می کنند و شما بعد از انتخابات چطور می خواهید این اقوام را به دور هم قرار دهید در گذشته نگاهی که به نماینده این بود که یک گروه را بالا ببرد وگروه دیگر زیر پا له بشود این نگاهی بود که در گذشته به نماینده ها می شد و من می گویم بالاترین انتظار برای بهبود زندگی بر عهده شما مردم می باشد در ابتدا شما باید به هم کمک کنبد وشما بعد از انتخابات من را رها نکنید واگر رها بشوم امکان دارد هر کاری انجام بدهم ومن با این ایده می توانم هر کاری را انجام بدهم وسرنوشت دوگنبدان را به کمک شما تعقیر بدهم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود : هر چند عزیز دلسوزی به من گفت که حاج غلام شما نگو که متولد گچسارانم اما مردم باید بدانند اگر من در تهران کاندید بودم قطعا نفر دوم لیست بودم و نیازی به تبلیغات نداشتم اما من متولد این شهر هستم و در کوچه کوچه این شهر بزرگ شده ام و احساس دین نسبت به این شهر می کنم وشما مردم این شهر به من انگیزه می دهید و من را به جلو می کشانید به احتمال زیاد غلامرضا تاجگردون پیروز انتخابات است.
وی در ادامه با انتقاد از شورای تامین گفت :بعضی ها چیزهای می گویند که بوی فتنه می آید آقایانی که امنیت را در این شهر برقرا ر می کنید چطور کسی که فتنه به پا می کند چرا جلوی آنها را نمی گیرید واگر کسی با تفنگ بادی دو تیر در هوا می زند مجازات می شود.
نماینده مردم گچساران بیان کرد : امروز کسانی می گویند که ما می خواهیم صولت الدوله جدید بیاوریم ودر سخنان خود می گویند آقایان قشقایی اگر به تاجگردون رای بدهید خون ریخته می شود و شما ناموس ندارید این حرفهای است که فتنه گران در شهر به پا کرده اند من از شورای محترم تامین شهرستان می خواهم که با هرکسی که به دنبال فتنه گری است برخورد کند.

تاجگردون با بیان اینکه از زمانهای قدیم در خانه ترک زبان ها عروس لُر بوده و در برعکس آن در خانه لُر زبانها عروس ترک داشته اند گفت: مگر یک برگ رای چه ارزشی دارد که برای آن ناموسمان را باید به میان آوریم ؛ من اگر بخواهم انتخابات را به سمت ترک و لر شدن ببرم که تکلیف مشخص است اما من آمده ام عامل وحدت باشم.
شهر باید بزرگ داشته باشد من بزرگ این شهر نیستم ولی با بزرگان بزرگ شده ا م و می توانیم شهر را دارای صاحب کنیم.
انتخابات یک رقابت است وهر کسی که وارد این عرصه می شود یاید رقابت کند و من از تمام ظریفت های مردم استفاده می کنم.

در این انتخابات باید حرف زد و رقابت کرد واین موتوری که روشن شده را نباید بگذاریم که خاموش بشود من اگر بخواهم ریس کمیسیون برنامه وبودجه بشوم باید رقابت کنم این یعنی خون دل خوردن وزحمت کشیدن است من برای انتخابات برنامه ریزی وطراحی و مهندسی می کنم تا بالاخره موفق بشوم وشما مردمان خوب واقوام مختلف شما ها در این عرصه کمک می کنید ونمی گذارید دیگران به اهدافشان برسند.
برخی ها بازی ترک ولر راه می اندازد وبه نتیجه نمی رسند من بازی ترک ولر را قبول ندارم من از طایفه کی یوسفی خواهش کردم که در کنار من کار کنند نه به خاطر من بلکه برای خودشان برای شهرشان وقومشان.

تاجگردون ادامه داد : اصل کار یک نماینده اعتماد است واگر اعتماد در حرکت و قلم ونگاه من نمی بینید رای ندهید همه می دانند اصل و بُن این شهر از طایفه کی یوسفی است نیاز به بیان نیست از گذشته تا کنون مشخص شده است.
ریش سفیدان باوی من را دو نصحیت کرده اند یک اگر نماینده شدی به پشت سرت یک نگاهی بینداز و مردم این شهرت را فراموش نکن و دومین نصیحتشان به من گفتند این دور ما تو را به مجلس می بریم ولی در دور بعد باید عملکردت تو را راهی مجلس کند ودر آخر من افتخار می کنم نوکر این مردم باشم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. یوسفی گفت:

    سلام ، با تشکر از وبلاگ آوای جنوب که این همایش را پشتیبانی نمود .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president