آوای جنوب

سردار فضلی:حذف نام بسیج از برنامه ششم توسعه به معنی ایستادن دولت در مقابل مردم است

فضلیجانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:حذف نام بسیج از برنامه ششم توسعه به معنی ایستادن دولت در مقابل مردم است

آوای جنوب؛

سردار فضلی با بیان اینکه اقدام اخیر دولت مبنی بر حذف نام بسیج از برنامه ششم توسعه، موجب نارضایتی مردم شده است، گفت:بسیج، الهی است و استوار؛ با این کج‎ روی‎ها تضعیف نمی‎شود، بلکه این اقدام برای خود دولت بد است که بخواهد مقابل مردم بایستد و به خیال خود تلاش کند تا این تشکل مردمی حذف شود.

سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درهمایش برنامه ریزی سال ۹۵ که با حضور یک هزار نفر از مدیران و مسئولان معاونت‎ها و اقشار تخصصی بسیج در مجموعه ۵ آذر بسیج برگزار شد،در سخنانی اظهار داشت: بنده هرکجای کشور از تهران تا دور افتاده ترین روستاها به ویژه در یادواره های شهدا که می روم، هزاران نفر از مردم با تمامی مسئولین آن شهرستان و استان در آن مراسم شرکت می‎کنند و اکثر آنها از وضعیت پشتیبانی متولیان فرهنگی دولت و برخی اقدامات ضد فرهنگی گلایه و شکایت جدی دارند.

سردار فضلی عنوان کرد: متاسفانه اقدام اخیر دولت مبنی بر حذف نام بسیج از برنامه ششم توسعه، این نارضایتی را تشدید نموده است.

وی تاکید نمود: نام بسیج موجب برکت برای انقلاب بوده و هست؛ امام راحل(ره) نیز با تعابیر بلند از بسیج تجلیل می‎کردند و مقام معظم رهبری اینطور باشکوه از بسیج نام می‎بردند؛ آن وقت آقایان از بیخ و بن ، عنوان بسیج را از یک برنامه ۵ ساله حذف می‎کنند!

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: بسیج، الهی است و استوار؛ با این کج‎ روی‎ها تضعیف نمی‎شود، بلکه این اقدام برای خود دولت بد است که بخواهد مقابل مردم بایستد و به خیال خود تلاش کند تا این تشکل مردمی حذف شود.

سردار فضلی در خاتمه خاطرنشان کرد: آیا دولت این همه کارهای ارزنده بسیج را در سراسر کشور و این همه خدمت را نمی‎بیند؟ امام خمینی (ره) چقدر زیبا فرمودند: اگر مسئولین از بسیج و بسیجیان غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president