آوای جنوب

اخطار جدی رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به نامزدهای انتخاباتی و صاحبان تریبون

نامزدهایی که تاکنون تبلیغات سیاسی زودهنگام انجام دادند مرتکب تخلف شدند و برای همه آنها پرونده تشکیل خواهد شد و…

مزارعیحجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: با حفظ احترام و جایگاه سیاسیون و نامزدهای انتخاباتی اگر تخلفی چه در اظهار نظرها و چه در رفتارهای تبلیغاتی روی دهد برخورد قانونی می کنیم و در این زمینه همه افراد مواظب باشند.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزراعی درنشست فصلی رؤسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان افزود: نامزدهایی که تاکنون تبلیغات سیاسی زودهنگام انجام دادند مرتکب تخلف شدند و برای همه آنها پرونده تشکیل خواهد شد و اگر تا پایان انتخابات نیز تخلف کنند به دستگاه قضایی احضار می شوند.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توهین به افراد، ایجاد تنش های قومی و اظهار مسائل سیاسی حاشیه دار جزو خط قرمز هاست، بنابراین کسانی که تریبون برای فعالیت سیاسی در اختیار دارند می بایست این موضوعات را جدی بگیرند.

وی با جدی گرفتن این انتخابات از سوی روسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان تشریح کرد: دستگاه قضایی جایگاه اول را در همه موقعیت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد زیرا احقاق حق و اجرای عدالت اولین اولویت جامعه است و وظیفه دستگاه قضایی است که این اولویت ها را در جامعه جاری کند.

رییس شورای قضایی استان با مشکل عنوان کردن کار قضاوت تصریح کرد: قرار نیست دستگاه قضایی همواره رضایت طرفین را برآورده کند زیرا حق یک چیز است و مطلوب دلخواه افراد چیزی دیگر، بنابراین قاضی شایسته کسی است که بدون در نظر گرفتن خوشحالی و ناراحتی افراد حقانیت موضوع را نشان دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president