آوای جنوب

کاندیدای واحد اصولگرایان گچساران و باشت در انتخابات مجلس دهم معرفی شد

پولادی‌وندا فردی متخصص، وفادار به نظام و انقلاب اسلامی و از یک ایل بسیار بزرگ و خوشنام بوده است

مرادیعضو مجمع اصولگرایان گچساران گفت: “علی پولادی‌وندا” کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان گچساران و باشت در انتخابات مجلس دهم شد.

آوای جنوب؛

یدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار داشت: از یک سال و نیم پیش تاکنون اصولگرایان گچساران برای انتخابات مجلس دهم جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند.

وی بیان کرد: هدف اصلی مجمع اصولگرایان شهرستان گچساران برای انتخابات مجلس دهم ایجاد وحدت و اتحاد بوده و خوشبختانه در حال حاضر وحدت خوبی بین اصولگرایان به وجود آمده است.

عضو مجمع اصولگرایان گچساران گفت: تنها راهکار اساسی جریان اصولگرایی گچساران برای رسیدن به پیروزی در انتخابات مجلس دهم وحدت بوده و همین موضوع از یک سال و نیم پیش تاکنون در دستور کار مجمع اصولگرایان شهرستان قرار گرفته است.

مرادی عنوان کرد: متأسفانه در گذشته اختلاف‌هایی در بین جریان اصولگرایی گچساران ایجاد شده بود که از یک سال پیش با جمعی از بزرگان اصولگرای این شهرستان برای برطرف شدن اختلافات و ایجاد وحدت در این جریان جلساتی برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اصولگرایان گچساران در یک سال و نیم پیش برای انتخابات مجلس دهم و انتخاب یگ گزینه واحد، افزود: برای انتخابات مجلس دهم با کاندیداهای مختلفی رایزنی کردیم که در نهایت مجمع اصولگرایان شهرستان با توجه به برخی معیارها و شاخصه‌ها روی “علی پولادی‌وندا” اجماع کردند.

عضو مجمع اصولگرایان گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به سه اصل حکمت، مصلحت و عزت در نهایت اصولگرایان گچساران روی گزینه “علی پولادی‌وندا” اجماع کردند و وی به عنوان کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان این شهرستان برای انتخابات مجلس دهم معرفی شد.

مرادی با اشاره به اینکه پولادی‌وندا فردی متخصص، وفادار به نظام و انقلاب اسلامی و از یک ایل بسیار بزرگ و خوشنام بوده است، عنوان کرد: با انتخاب پولادی‌وندا به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان گچساران وحدت خوبی بین قوم لر و ترک در این شهرستان پس از ۳۷ سال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه انتخاب پولادی‌وندا به عنوان گزینه اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم به اختلافات قوم لر و ترک پایان داده است، ابراز کرد: امیدواریم همه اصولگرایان شهرستان از وی حمایت و پشتیبانی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دلسوز گفت:

    به همین خیال باش

  2. همشهری گفت:

    قطعا آقای پولادی وندا پیروز میدان هستند ،۷ اسفند پیروزی جریان مردمی بر ….

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president