کد خبر : 17574
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 13:30

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه برگزاری انتخابات پرشور ۷ اسفند است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه برگزاری انتخابات پرشور ۷ اسفند است

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ایران ثابت کردند که در راستای عزت و پیروزی نظام و اسلام در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه را ایجاد خواهند کرد. آوای جنوب؛ قربانعلی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،

حسن زادهرئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ایران ثابت کردند که در راستای عزت و پیروزی نظام و اسلام در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه را ایجاد خواهند کرد.

آوای جنوب؛

قربانعلی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر توسط اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت در دهه فجر خدمات انقلاب و نظام را به مردم انعکاس دادند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه معاند با نظام در استان نداریم و همواره رسانه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان قلم زدند، گفت: قطعا رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رسالت خود حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را انعکاس خواهند داد.

حسن‌زاده دهه فجر را یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی دانست که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام (ره) بنیان حکومتی را گذاشتند که امروز پس از ۳۸ سال به الگوی جهانی تبدیل شده است، گفت: بدون شک استقلال، آزادی و امنیت کنونی ثمره خون شهیدانی است که اسلام ناب محمدی (ص) را در راه نجات و پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند و هیچ‌گاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.

وی ادامه داد: سال‌های متمادی است که بهمن‌ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران اسلامی بوده و امسال همچون سنوات گذشته شاهد حضور میلیونی ایرانیان دلاور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن خواهیم بود که مشت محکمی به یاوه‌گویی دشمنان می‌زنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قطعا در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اصحاب رسانه‌ استان همچون دیگر مردم در این مراسم باشکوه حضور خواهند داشت و برای زنده نگه داشتن آرمان‌های امام خمینی (ره) همواره می‌کوشند و حضور مردم را به جهانیان نشان خواهند داد.

این مسئول در ادامه بیان داشت: نقش رسانه‌ها در انعکاس پیشرفت‌ها و تلاش‌های جوانان انقلابی بسیار تاثیرگذار بوده و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام هستند و تلاش خواهند کرد تا دهه فجر که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان است نمود رسانه‌ای بالایی داشته باشد.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم سیاسی و اجتماعی در کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در هفتم اسفندماه داریم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تجلی عزت و اقتدار ایران اسلامی خواند بود.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ثابت کردند که در راستای عزت و پیروزی نظام و اسلام در تمامی صحنه‌ها حضور خواهند داشت و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه را ایجاد خواهند کرد و به جهانیان ثابت می‌کنند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مانده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.