کد خبر : 17561
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 2:43

توزیع سوخت بین عشایر مسجدسلیمان توسط کارکنان نفتی

توزیع سوخت بین عشایر مسجدسلیمان توسط کارکنان نفتی

کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام نوع دوستانه و بمنظور صیانت از محیط زیست به توزیع سوخت لوازم گرمایشی عشایر این منطقه اقدام کردند . آوای جنوب؛ در این اقدام نوع دوستانه که به همت کارکنان اداره ترابری این شرکت صورت گرفت ، ۳۸۰۰ لیتر سوخت مایع از نوع نفت

۰۴۳e1b32-410b-4e2e-9403-432900af5236_20160206_152332کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام نوع دوستانه و بمنظور صیانت از محیط زیست به توزیع سوخت لوازم گرمایشی عشایر این منطقه اقدام کردند .

آوای جنوب؛

در این اقدام نوع دوستانه که به همت کارکنان اداره ترابری این شرکت صورت گرفت ، ۳۸۰۰ لیتر سوخت مایع از نوع نفت سفید میان خانواده های عشایری توزیع گردید .

همچنین با هدف حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان ، سرشاخه های درختان هرس شده از فضاهای سبز واحدهای مختلف این شرکت در اختیار عشایر قرار گرفت تا ضمن انجام یک کار نوع دوستانه و خداپسندانه از قطع درختان و تخریب محیط زیست جلوگیری به عمل آید .

طی این اقدام که در ۲ مرحله با فاصله زمانی یک هفته ای صورت گرفت در مجموع ۴۰ منطقه عشایری در مناطق حفاظت شده هفت شهیدان ، شیمبار و دشت گل از این اقدام نوع دوستانه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای مقابله با سرمای فصل زمستان بهره بردند .

کارکنان پرتلاش و نوع دوست این شرکت در برنامه زمان بندی شده بعدی قرار است ۲۵۰۰ لیتر نفت سفید را برای عشایر مناطق صعب العبور شهرستان اندیکا به ارمغان ببرند .

همچنین در یک اقدام خیرخواهانه دیگر از سوی پرسنل این شرکت و همکاری سایر خیرین ، تعداد ۱۴۰۰ جفت کفش و ۶۰۰ دست لباس در میان دانش آموزان مناطق مختلف عشایری شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا توزیع گردید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.