کد خبر : 17556
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 1:07

سردار فضلی در روستای ده‌برآفتاب : انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیام شهیدان است /شهید اورنگ الگوی غیورمردی و استواری این مرز وبوم است

سردار فضلی در روستای ده‌برآفتاب : انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیام شهیدان است /شهید اورنگ الگوی غیورمردی و استواری این مرز وبوم است

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشورگفت: جمهوری اسلامی امروز به برکت داشتن رهبری حکیم و فرزانه و مردمی غیور و با صلابت پرچمدار ایستادگی و مقاومت در جهان است. آوای جنوب؛ سردار علی فضلی عصر امروز در یادواره ۲۹ شهید روستای ده‌برآفتاب که با حضور مسئولان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس،آیت الله ملک حسینی نماینده

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشورگفت: جمهوری اسلامی امروز به برکت داشتن رهبری حکیم و فرزانه و مردمی غیور و با صلابت پرچمدار ایستادگی و مقاومت در جهان است.

آوای جنوب؛

سردار علی فضلی عصر امروز در یادواره ۲۹ شهید روستای ده‌برآفتاب که با حضور مسئولان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس،آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام مزارعی رئیس دادگستری استان، سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح، نظری فرماندار بویراحمد و با حضور گسترده مردم شهرستان بویراحمد در حسینیه شهدای روستای ده‌برآفتاب برگزار شد،گفت: امروز به برکت امام و نایب امام راحل و این ملت سلحشور مقاومت اسلامی در همه جهان هویت پیدا کرده است.

اگر سلحشوری های فرزندان انقلاب نبود ،امروز مقاومتی در منطقه شکل نمی گرفت

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور با تبریک فرا رسیدن سی هفتمین سالروز پیروز ی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اگر این سلحشوری‌ها از زمان اول انقلاب تا الآن نبود الگویی برای مقاومت نداشتیم و شاهد پیروزی‌ها در لبنان، سوریه و غزه نبودیم.

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ایستادگی در منطقه

وی با بیان اینکه همه مسلمانان جهان به اندیشه و تدبر رهبری اقتدا می‌کنند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروزپرچمدار ایستادگی و مقاومت در جهان است.

سردار فضلی به نفوذ دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و راه سیره امام و رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن امروز با توطئه نفوذ به دنبال ایجاد شکاف در مردم و راه و سیره امام است.

هدف امروز دشمن ضربه زدن به وجهه رهبری است

وی با تأکید بر اینکه باید با همه توان در مقابل چنین توطئه‌ای ایستادگی کرد و اجازه ندداد دشمن به خواسته‌های خود برسد،گفت: هدف امروز دشمن مرعوب کردن عده ای در داخل کشور بوده که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند.

انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیام شهیدان است

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور  به حضور  حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود:هفتم اسفند ماه صحنه حضور سیاسی مردم در صحنه ای دیگر است که هدف اصلی آن حضور حداکثری و هدف دوم آن انتخاب فرد اصلحی است که بتواند ادامه دهنده پیام شهیدان،امام و هبری در جامعه باشد.

وی ابراز کرد: باید در انتخابات به گفته و سخنان رهبری توجه کنیم که فرمودند فرد اصلح را انتخاب کنید که نگهبان آرمانهای شهیدان باشد.

شهید اورنگ الگوی غیورمردی و استواری این مرز وبوم است

سردار فضلی در ادامه با تبریک و تسلیت اولین شهید مدافع حرم استان سردار ستار اورنگ گفت: شهید اورنگ الگوی از غیور مردی، استوری ، صفا و وفاداری این مرز وبوم  به نظام، انقلاب و رهبری بوده که از اویل انقلاب تا کنون در تمامی صحنه ها نقش بزرگی ایفا کردند.

وی ابراز کرد: شهادت این فرمانده بزرگ از این سرزمین نشان از عزتمندی و ولایت مداری این مردم به نظام و هبری است.

نقش بزرگ فرزندان کهگیلویه وبویراحمد در عملیات غرور آفرین والفجر۸

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور در ادامه با ذکر خاطرهای از عملیات غرور آفرین و بزرگ والفجر هشت،گفت: نقش فرزندان این استان از تیپ قهرمان ۴۸فتح در عملیات بزرگ والفجر بر کسی پوشیده نیست .

سردار فضلی بیان کرد: در عملیات والفجر هشت اوج صفا، غیرت و ولایت مداری سادات این استان را در این عملیات دیدم و نشان داد که این مردم در تمامی صحنه های نبرد همیشه جانانه خواهند ایستاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.