کد خبر : 17352
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 1:33

کاندیدای گچسارانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت+تصاویر

کاندیدای گچسارانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت+تصاویر

یکی از کاندیدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه سه تن از هوادارنش در شهرستان گچساران از سوی افراد ناشناس با اسلحه ساچمه زنی مورد هدف قرار گرفتند. آوای جنوب ؛   به گزارش آوای جنوب ، مصیب افتخاری کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه تن از هوادارانش ساعاتی پیش

-۱۰۴۶۱یکی از کاندیدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه سه تن از هوادارنش در شهرستان گچساران از سوی افراد ناشناس با اسلحه ساچمه زنی مورد هدف قرار گرفتند.

آوای جنوب ؛

 

به گزارش آوای جنوب ، مصیب افتخاری کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه تن از هوادارانش ساعاتی پیش در کوی کارکنان گچساران توسط افرادی که سوار یکدستگاه موتورسیکلت بودند با اسلحه ساچمه زنی مورد هدف قرار گرفتند.

گفته می شود یکدستگاه پژو پارس بدون پلاک نیز راکبان موتورسیکلت را اسکورت می کردند.

این افراد ناشناس چهار تیر به سوی این کاندید و هوادارانش شلیک کرده اند و به سرعت از محل حادثه گریختند.

این کاندید انتخابات دهم به همراه مصدومان دیگر این حادثه به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش اعلام شده است.
اوای جنوب که در بیمارستان و در بخش رادیولوژی حضور یافته است گفتگویی با مصیب افتخاری انجام داده است که تا ساعاتی دیگر در این پایگاه خبری قرار می گیرد .
به گزارش آوای جنوب هم اکنون سرهنگ بازیان فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان ، نیروهای امنیتی ، مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان گچساران ، امام جمعه موقت گچساران در محل حادثه حضور پیدا کرده اند .
علت این حادثه در دست بررسی است.

از حوزه انتخابیه گچساران و باشت یک کاندید راهی بهارستان خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود…افتخاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مریم دوشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۵۰

خدارو شکر که مشکل خاصی ندهدن

مهدی سه شنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۵۶

واقعا متاسفم واسه رسانه های اجاره ای که از ترس تصمیم به ندیدن اقدام ناجوانمردانه علیه استاد افتخاری گرفتند و با سکوت حامی این شرارت بودند.
حال میفهمم که دکتر افتخاری چه بجا نام برد از شما رسانه های اجاره ای نماینده

مهدی سه شنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۲۳

بسمه تعالی طبق خبرهای واصله و شایعات مکرری که مبنی بر خودزنی دکتر سید مصیب افتخاری و یا هر ماجرای بی اساس دیگری در اینخصوص، در فضاهای مجازی و حقیقی منتشر شده است چند نکته ای خدمت مردم فهیم شهرستان عرض مینمایم اول اینکه چرا عده ای که خود را ناجی و خادم مردم میدانند چرا در جنایتی که تمامی استان و حتی کشور را در بر گرفت سکوت کردند و به چه دلیل سایت های منتسب به این افراد در صورتی که صدا و سیمای استان و تمامی سایت های استانی و کشوری این جنایت را اعلام و محکوم کردند انها سکوت اختیار می کنند، به چه دلیل و منطقی در صورتی که کلیه مسولین و مقامات اجرایی و حتی کاندیداهای محترم حوزه انتخابیه این جنایت را محکوم کردند اقایان پر ادعا سکوت کردند و هیچ عکس العملی نسبت به این جنایت نداشتند مگر این هم ماجرا شهرداری گچساران است که سکوت کردید، این جنایت کمتر از ماجرای های بی خودی نبود که بیانیه صادر می کردید و دم از آزادی می زنید، حال با توجه به این اسناد و مدارک موجود نشان می دهد که سو قصد از جانب همین افراد بوده است شایعه دیگری که در این فضاها خودنمایی می کند مبنی بر این ادعا است که جناب دکتر افتخاری را دانشجویان خود ایشان مورد حمله و سو قصد قرار داده اند در پاسخ به این دسته از شایعات می توان گفت که اسنادو مدارک موجود و صورت جلسه مراجع انتظامی و دستگاه قضا دال بر اینکه این جنایت از سوی دانشجویان نبوده است کفایت می کند تمامی شواهد و مدارک موجود نشان دهنده این است که جناب دکتر افتخاری مورد سو قصد قرار گرفته و هیچ راه گریزی برای این افراد وجود ندارد خودتان را بی گناه قلمداد نکنید شما از دید ما جوانان انقلابی منافق و اشخاصی سنگ دل و ناجوانمرد هستید چهره خودتان را آشکارا برای مردم افشا و اثبات کردید امیدواریم مردم به این شایعات توجهی نکنند و به امید خداوند متعال با توجه به حساسیت این موضوع مجرمین تا چند روز آینده طبق دستورات مقامات عالی قضایی دستگیر به اشد مجازات خواهند رسید. والسلام جمعی از جوانان پویش موج خدمت