کد خبر : 17305
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 - 12:41

تسلیت معاون نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت شهید اورنگ

تسلیت معاون نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت شهید اورنگ

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع حرم از کهگیلویه و بویراحمد «شهید سردار ستار اورنگ» را تسلیت گفت. آوای جنوب؛  سردار “جواد عظیمی‌فر” ، معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید “ستار اورنگ” را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع حرم از کهگیلویه و بویراحمد «شهید سردار ستار اورنگ» را تسلیت گفت.

آوای جنوب؛image_325_460

 سردار “جواد عظیمی‌فر” ، معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار رشید اسلام شهید “ستار اورنگ” را به عنوان نخستین شهید مدافع حرم از استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: فرزندان دیار جان‌برکفان و عاشقان ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها آفریدند و اکنون در هنگامه‌ای که قدرت‌های استکباری با تجهیز و حمایت گروه‌های تروریستی به جنگ اسلام و مسلمین آمده‌اند، رزمندگان هم‌استانی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) سر از پا نمی‌شناسند و عاشقانه و عارفانه در میدان حاضر می‌شوند.

در بخش دیگری از پیام سردار عظیمی‌فر به مناسبت شهادت سردار اورنگ آمده است: این شهید والامقام یکی از مدرسان برجسته دانشگاه امام حسین (ع) و از مستشاران نظامی بود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب«س» جان خود را تقدیم اسلام کرد و برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان مردم غیور و ولایتمدار و شهیدپرور این استان افزود.

سردار عظیمی‌فر در بخش دیگری از این پیام با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به محضر مقام معظم رهبری، جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین همه همرزمان آن شهید والامقام این عروج عارفانه را به خانواده شهید ستار اورنگ تسلیت گفت.

پاسدار شهید «ستار اورنگ» که به منظور انجام مأموریت مستشاری به سوریه اعزام شده بود حین انجام وظیفه و هنگام عبور از منطقه عملیاتی با کمین نیروهای تکفیری مواجه و به مقام رفیع شهادت نائل شد .
شهید اورنگ که به عنوان مستشار نظامی برای آزادی دو شهر نبل و الزهرا از محاصره ۴ ساله تروریست‌ها انجام وظیفه می کرد به فیض شهادت نائل آمد.
این شهید والا مقام از فرزندان برومند نقارخانه شهرستان بویراحمد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.