آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد : بعضی از مدیران خودشان را پنهان کرده اند

خادمینشست شورای اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،تنی چند از مدیران استانی برگزار شد.

آوای جنوب؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تذکر به مدیران استانی جهت انتشار عملکرد دولت گفت : در رسانه ها سعی کنید عملکرد دولت و نظام را منعکس کنید ،بعضی دستگاهها در این حوزه خوب کار کرده اند ولی برخی از نهادها خودشان را پنهان کرده اند.
سید موسی خادمی گفت : در بحث اقتصاد مقاومتی آن چیزی که الان وجود دارد وضعیت تفاوت اقتصاد مقاومتی در کشور در نوع نگرش ها است و به نظر می رسد اقتصاد مقاومت همان بحث های اصلی متداول را دارد که اثر شوک ها را کم کند و برگشت به حالت عادی را بخوبی انجام دهد.
خادمی ادامه داد:در هر اقتصادی باید بند ، راه ،صادرات و توسعه …. داشته باشد و سرمایه گذار خارجی جذب کند و باید سرمایه گذار خارجی نگرش مثبت نسبت به اقتصاد مقاومتی جذب کرد .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اقتصاد دبی اشاره کرد و اعلام کرد : خیلی از اقتصاد ها همانند اقتصاد دبی خیلی پیشرفته و منظم است و توزیع خوبی دارد اما ممکن است با یک فشار به صفر برسد.
سید موسی خادمی با اشاره به تجربه کسب شده در زمان تحریم تاکید کرد : با تجربه ای که در تحریم ها کسب کرده ایم اقتصاد ما نشان داد که اقتصاد ضربه پذیری است و بنابر این باید تنوع صادراتی اتخاذ شود.
وی در ادامه گفت : به نظر من باید رویکرد حاکمیت نگرش مقاومتی داشته باشد به معنی که شوک پذیری از بیرون کم شود و در همین زمینه مقام معظم رهبری سیاست های کلی اقتصاد را در ۲۴ بند به دولت اعلام کردند و دولت نیز برای دستگاهها تقسیم کرد و مجموعه دستگاهها متناسب با عملکرد سیاست خودش را تنظیم کرده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president