آوای جنوب

خبرهای داغ از ساعات پایانی در انتخابات کهگیلویه/تحرکات جدید در اردوگاه های هاشمی و موحد

موحدخبردو خبر در ساعات میانی روز بر روی سایت های خبری رفت که اگر صحت آنها رسما اعلام شود می توان گفت اولین جبهه ی قدرتمند انتخابات شکل خواهد گرفت

آوای جنوب؛

در حالیکه تا ساعاتی دیگر وضعیت صلاحیت نامزدهای تایید صلاحیت نشده توسط شورای نگهبان مشخص خواهد شد خبرهایی از نزدیکان عدل هاشمی و محمد موحد انتشار پیدا کرده است که با توجه به این خبرها باید منتظر تغییرات جدیدی در این حوزه ی انتخابیه باشیم.
دو خبر در ساعات میانی روز بر روی سایت های خبری رفت که اگر صحت آنها رسما اعلام شود می توان گفت اولین جبهه ی قدرتمند انتخابات شکل خواهد گرفت.
خبر اول از مراجعه محمد موحد به فرمانداری تهران و تغییر حوزه ی انتخابیه خود از تهران و شمیرانات به کهگیلویه ی بزرگ است که همین خبر بدون در نظر گرفتن خبر دوم خود از تاثیر بسزایی در این حوزه برخوردار خواخد بود.
خبر دوم خبری است که بر روی کانال تلگرامی منتسب به عدل هاشمی است که در آن یادداشتی مبنی بر در راه بودن خبری خوش است،که این خبر هم به خودی خود می تواند نقش بسزایی در نتیجه نهایی انتخابات داشته باشد.
و اما یکی از مهمترین خبرهایی که این دو خبر را تحت شعاع قرار داده و گزینه هایی را برای پیش بینی مطرح می کند خبر دیدار سردار هاشمی با یک چهره ی اصولگرای حوزه ی کهگیلویه در تهران است.
برخی خبرهای غیر رسمی از دیدار سردار هاشمی با یکی از مسئولینی که ارتباط با موحد دارد این شائبه را بوجود آورده که فعل و انفعالاتی در اردوگاه های موحد و عدل هاشمی در جریان است.
به هر جهت ساعات پایانی روز های آخر موعد اعلام رسمی نتایج انتخابات وضعیت مبهم و پر استرسی را برای فعالان سیاسی و طرفداران آنها رقم می زند و تایید یا تکذیب هر خبری بسیار سخت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    موحد به نفع آقای هاشمی کنار میره و هاشمی پیروز انتخاباته. شک نکنید

  2. ناشناس گفت:

    اقای موحد سناتور واقعی است

  3. ناشناس گفت:

    اقای سناتور پیروزه ✌?

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president