کد خبر : 17229
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 2:40

علت آتش‌سوزی در بنیاد شهید گچساران چیست ؟

علت آتش‌سوزی در بنیاد شهید گچساران چیست ؟

رئیس آتش‌نشانی گچساران از مهار آتش‌سوزی در ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثاگران این شهرستان خبر داد و گفت: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است. آوای جنوب؛ کامبیز افشین‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: ظهر امروز و طی تماس تلفنی مبنی بر آتش‌سوزی و حریق در ساختمان اداره بنیاد شهید

رئیس آتش‌نشانی گچساران از مهار آتش‌سوزی در ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثاگران این شهرستان خبر داد و گفت: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

آوای جنوب؛

کامبیز افشین‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: ظهر امروز و طی تماس تلفنی مبنی بر آتش‌سوزی و حریق در ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با مرکز آتش‌نشانی این شهرستان به محل اعزام شدیم.

وی افزود: بر اساس گزارش این آتش‌سوزی در منطقه کارکنان دولت و اداره بنیاد شهید کارکنان آتش‌نشانی گچساران موفق به مهار حریق شدند.

رئیس آتش‌نشانی گچساران با بیان اینکه مهار آتش‌سوزی به سرعت انجام شد، گفت: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از سرایت آتش به دیگر نقاط ساختمان بنیاد شهید جلوگیری شد.

افشین‌پور خاطرنشان کرد: این حادثه خسارت جانی در بر نداشت اما متأسفانه در این حریق اسناد و مدارک زیادی سوخته و از بین رفت.

افشین‌پور عنوان کرد: دلایل بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.