آوای جنوب

فرماندار گچساران:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران ویژه دهه فجر

فرماندارفرماندار گچساران از کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران ویژه دهه فجر خبر داد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران با اشاره به پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی ویژه دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران ۶۲ پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد و ۷۹۶ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان افتتاحی بوده و چهار پروژه دیگر نیز با اعتباری افزون بر ۳۵۶ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: افتتاح روشنایی جاده اصلی حد فاصل پلیس راه تا امامزاده جعفر(ع) به طول ۱۰ کیلومتر، کلنگ‌زنی روشنایی جاده اصلی از حد فاصل امامزاده جعفر(ع) تا ماهور باشت به طول ۱۴ کیلومتر و افتتاح بلوار ورودی امامزاده جعفر(ع) از جمله برنامه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گچساران است.

رحیمی بیان کرد: افتتاح پرواربندی گوساله صد رأسی، کتابخانه عمومی شهرک بهارستان و افتتاح سالن سنجش مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای گچساران از دیگر برنامه‌های این دهه در گچساران است.

وی از افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۰ کلاسه سمیه خبر داد و گفت: افتتاح پارک بانوان، زمین چمن مصنوعی و کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت نیز از ۱۰ برنامه عمرانی اقتصادی ویژه دهه فجر در گچساران بوده که به نمایندگی از ۶۲ پروژه در دستور کار قرار گرفته است.
فارس

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president